לכל אחד יש דעה משלהם על סקס אנאלי, אבל לא משנה איך זה לא היה מין אנאלי כמו מספר גדול של אנשים. כ -60% מהאדים בקביעות בפועל מסוג זה של מין וכל מסדרים.

התוכן של המאמר

1 מזיק או לא? 2 לא הכן

מי שרק מתכנן להתחיל הם תוהה אם סקס אנאלי מזיק וללכת לחפש תגובה לפורומים שונים, שם הוא מלא חונון כיתות כאלה. הסברים בונה של אנשים כאלה מקבלים קשה, כך עולים חדשים אבודים ולא יכול להבין אם כדאי לנהל כזה "חוויה" במיטה או לא.

שאינו תומך במין אנאלי אומרים כי ישר המעי אינו מסוגל לקחת אובייקטים זרים. אבל תומכים אנאלי בטוח כי אם פי הטבעת מציג, אז אתה יכול גם להזין אותו, בכפוף לכללים מסוימים. גם מורפולוגיה של פי הטבעת והנרתיק דומה, אז למה לא?

מזיק או לא?אני

מומחים לא בפעם הראשונה אומרים כי חבר גברים פשוט לא מסוגלים לפגוע בפי הטבעת, כמו כמה פעמים יותר והקירות עבים למדי. כתוצאה מכך, שבירה, סדקים ואחרים אימה היא רק הפחדה. עם זאת, לחלוטין לחסל ... Читать дальше »

Просмотров: 123 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

עיסוי הוא כלי מרגיע אוניברסלי, ולא להוסיף הערות ארוטיות מגע אינטימי - זה עלול להפוך הקדמה ראויה. עיסוי ארוטי לגבר שאתה בוחר את עצמך. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי זה יכול להיות אוננות, footjob, אוראלי או יחסי מין. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה לשאול את השותף, מה ישירות אליו, זה יהיה הכי הרבה יותר! באופן טבעי, Socia לאחר עיסוי ארוטי יהיה מרשים - הגברת עצמה תהיה בשיא ההתרגשות.

1 כללי נראה כי כללים וטכניקות

אבל זה לא. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנשים שמחים לקחת חיבה כזו משותפים. אבל, למגרין, לא כל הבנות יכולות לגשת כראוי עיסוי ארוטי. עם גישה לא נכונה, חיבה כזו לא רק לא יביא הנאה, אבל הם יכולים, בסופו של דבר, להפוך את כל הערב.

כללי כללי וציוד ביצוע

עיסוי ארוטי לא שונה לגמרי מלהינעל. טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי במהלך ביצוע שלה אתה צריך, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, בהחלט לדבוק בכללים, אחרת אתה יכול לפגוע בבריאות של השותף שלך.

את פני השטח שב ... Читать дальше »
Просмотров: 253 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

בנות רבות מעידות באינטרנט על מודעות של סוכנויות ליווי מבטיח דמי בד. אם אתם מחפשים עבודה שילם מאוד, יש לך כנראה נתקל פרסומת כזו. וזה אפשרי כי הצופים מוזמנים גם אימוץ הליהוק מקוון להיות מודל ליווי עם רווחים גבוהים. אבל למעשה, אף אחד לא יכול לחזות בדיוק, כמה אתה מרוויח על ליווי. כמה בנות באמת מקבלים אלפי דולרים אפילו בפגישה, להיות פופולרי להצליח. רוב הכנסות הליווי בערים הגדולות של רוסיה ומערב אירופה. להישאר במושבה קטנה, אין זה סביר כי אתה משאיר ביצועים הכנסה מקסימלית, עובד מודל ליווי.

בנוסף, עצירות הן גם לעתים קרובות אינדיקטורים ממוצעים, אם לא עוסקת בשיפור עצמי ושיפור רמה מקצועית. ואם אתה בוחר את הסוכנות הלא נכונה, אתה יכול להישאר בלי רווחים.

הכנסה ליווי תלויה בגורמים רבים. והיום נדבר על הזדמנויות להגדיל את היתרונות של שירותי ליווי.

חיפוש מתווך

אפילו לא מקווה להיות גזע מוצלח בעצמך. בהתחלה, בזמן שאתה עדיין לא להתמודד במיוחד עם הדקויות של החברה, הקפד להשתמש בעזרת אנשי מקצוע.

... Читать дальше »

Просмотров: 111 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

כמעט כל האזרחים האחרים שלנו נתקלו בבעיה סקס ידידותי.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. שוב ושוב, הקונים הם בחורים משגשגים אשר מתכוונים לרווחיות נראה בפגישה, הליכה בהישג יד עם גברת יפה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

מצד אחד, זה נראה, שום דבר בפרט אין. זה לא סוד לכל מי שהבנים והבנות התבגרו בנקודה מסוימת. זה יכול לקרות עם חברים דאווי, יתר על כן, אם ניקח בחשבון את העובדה שכמעט הכל ולא מאמינים האפשרות של יחסים ידידותיים בין האיש לבין הגברת. כולם יודעים מה מרתק שאלה אחרת ? ידידות של המין, מה יקרה לה?

סעיפים מכילים

1 Dryuzhba, אהבה 2 פתאום זה קרה אולי לא שווה את זה 4 הנה I זה קרה 5 מה סרק 6 זה בלתי אפשרי להעמיד פנים ששום דבר לא קרה

ב, כפי שהוטל, מצבים שונים הם מהלך הפעולה, באופן כללי, הוא שונה וזה הכל תלוי במידת היחסים של אמון בין (ניתן להודיע ​​כמעט בעבר) חברים. Heppi-end, סוף סוף סוף רק את ההיסטוריה הקולנוע של אהב ... Читать дальше »

Просмотров: 116 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)