22:40
האם זה מזיק לעסוק במין אנאלי: השיחה מסובכת?

לכל אחד יש דעה משלהם על סקס אנאלי, אבל לא משנה איך זה לא היה מין אנאלי כמו מספר גדול של אנשים. כ -60% מהאדים בקביעות בפועל מסוג זה של מין וכל מסדרים.

התוכן של המאמר

1 מזיק או לא? 2 לא הכן

מי שרק מתכנן להתחיל הם תוהה אם סקס אנאלי מזיק וללכת לחפש תגובה לפורומים שונים, שם הוא מלא חונון כיתות כאלה. הסברים בונה של אנשים כאלה מקבלים קשה, כך עולים חדשים אבודים ולא יכול להבין אם כדאי לנהל כזה "חוויה" במיטה או לא.

שאינו תומך במין אנאלי אומרים כי ישר המעי אינו מסוגל לקחת אובייקטים זרים. אבל תומכים אנאלי בטוח כי אם פי הטבעת מציג, אז אתה יכול גם להזין אותו, בכפוף לכללים מסוימים. גם מורפולוגיה של פי הטבעת והנרתיק דומה, אז למה לא?

מזיק או לא?אני

מומחים לא בפעם הראשונה אומרים כי חבר גברים פשוט לא מסוגלים לפגוע בפי הטבעת, כמו כמה פעמים יותר והקירות עבים למדי. כתוצאה מכך, שבירה, סדקים ואחרים אימה היא רק הפחדה. עם זאת, לחלוטין לחסל את האפשרות שלהם המראה לא יכול, כי לא כל זוג אחראי סקס אנאלי והכנת הזנחה.

הוא סקס אנאלי ללא הכנה מזיק? בְּהֶחלֵט! אם אתה לא מתכונן ולא להגשים כמה נהלים לפני סקס, הוא כרוך בבעיות רבות ובלבול אפשרי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות קשות נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

זה גם שווה להתחשב בפיזיולוגיה. ישנם מקרים כאשר זוגות אינם מתאימים זה לזה פיזיולוגית. לדוגמה, אם הנערה היא שברירית ומיניאטורה, וליד גדלים מרשימים, הבחור, אז, סביר להניח, סקס בשביל הקמח שלה יותר מאשר הנאה.

אז זה סקס אנאלי עבר נוח נחמד עבור שניהם שותפים צריכים לשקול כי פי הטבעת צריך להיות מקסימום רגוע בשפע משומן עם חומר סיכה מיוחד. זה יעזור למזער את הכאב ולהפוך את התהליך מהנה.

גם בשום מקרה לא ניתן ליישם. כך שכולם חלף בשמחה, אז האיש צריך להיות נרגש, והאישה היא גם רגועה, ו מוכן לאלי. גם חשובים מאוד כמו לפני ובמהלך סקס אנאלי. הם יהיו להגדיר אותך על הגל הרצוי, ובמהלך התהליך הנערה יוכלו להשיג אורגזמה מהר יותר. אם יש כאב חזק, אז הקפד להישאר ולקחת הפסקה קצרה. כאב ואלימות לא צריך!

אחרת זה סוג של סקס הוא בטוח לחלוטין. אז השאלה "מזיקה למין אנאלי?»אתה יכול לתת תשובה בטוחה - לא, לא מזיק! אם תענוג כזה הוא מרוצה, אז לא חושב כי כמה בעיות עשויות להתעורר בעתיד. זה בלתי אפשרי, בתנאי שההכנה תהיה נכונה. ובואו נספר לה עוד יותר.

עוד על מה סקס אנאלי הוא מסוכן לקרוא במאמר המיוחד שלנו על הקישור.

אֵיך מוכן

כאמור, ההכנה חשובה ובלי שהיא לא יכולה יודע את כל הקסם של סקס אנאלי. כדי למנוע צרות אפשריות ובכי השלכות, זה שווה די מוכן.

ראשית, הילדה צריכה לפרוש עם חוקן עבור כמה זמן ולנהל את הליך ניקוי המעי. אם זה לא נעשה, אז הבחור יכול להיות עד לא נעים מאוד הפתעה על הפין שלו. חוץ מזה, אם אתה מתחיל להרים את הקצב, אז הדחף לבקר בשירותים הגיע הזמן לרסן אותם יהיה כמעט בלתי אפשרי. כדי למנוע את אלה את צרות החוקן נחוץ.

אין להשתמש בגדלים גדולים של חוקן, כמו מים יכולים ללכת רחוק יותר ולאחר מכן ניקוי מעט מתעכב. בנוסף, כמה כמות המים יכולה להישאר בפנים וליצור תחושה של אי נוחות. טוב יותר השתמש בחוקן בגודל בינוני. אז זה מתברר להיות ניקה ככל האפשר ו מהר.

רוסית שאינם פנסים ופגמים מידע הניח מבט לא מדויק כי למעשה ליווי - כל זה הוא משהו שערורייתי, כגון עובדה זו זה לא משוחק להעביר. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

גם לאחר חוקן מומלץ להתקלח או אמבטיה מרגיעה, כדי לכוון את הדרך הרצויה ולהסיר את המתח לאחר הליך לא נעים. דירות דיסקרטיות

יש צורך להכין אבוס, או ליתר דיוק - כדי לאמן אותו. אם זה נעשה, אז החדירה יחסי מין נוספת יהיה ללא כאב. הכנה מתרחשת כדלקמן:

לשמן את האצבע עם סיכה בשפע והזן בחלק האחורי לַעֲבוֹר. חזור על כמה תנועות חודרות ואם לא מרגיש כאב או אי נוחות, אתה יכול להוסיף עוד אצבע. לעשות הכל בעדינות כדי לא להחיל נזק לבריאות שלך ולקבל רק הנאה. כאשר נוכחותם של שתי אצבעות ייראה לך לא רלוונטי, ואז להוסיף עוד אחד.

יכול לשאול את השותף לעזור עם ההכנה כי יהיה גם לחזק אותו ואת ההתרגשות שלך. גם לא לשכוח את זה היום אתה יכול למצוא מספר גדול של צעצועי מין סימולטורים באמצעות אשר מיד לפני סקס אנאלי, או במהלך, ניתן לשפר לחזק את הרגשות שלך למזער כאב ואי נוחות.

Просмотров: 126 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar