22:39
איך לעשות מאן עיסוי ארוטי: טכניקה

עיסוי הוא כלי מרגיע אוניברסלי, ולא להוסיף הערות ארוטיות מגע אינטימי - זה עלול להפוך הקדמה ראויה. עיסוי ארוטי לגבר שאתה בוחר את עצמך. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי זה יכול להיות אוננות, footjob, אוראלי או יחסי מין. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה לשאול את השותף, מה ישירות אליו, זה יהיה הכי הרבה יותר! באופן טבעי, Socia לאחר עיסוי ארוטי יהיה מרשים - הגברת עצמה תהיה בשיא ההתרגשות.

1 כללי נראה כי כללים וטכניקות

אבל זה לא. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנשים שמחים לקחת חיבה כזו משותפים. אבל, למגרין, לא כל הבנות יכולות לגשת כראוי עיסוי ארוטי. עם גישה לא נכונה, חיבה כזו לא רק לא יביא הנאה, אבל הם יכולים, בסופו של דבר, להפוך את כל הערב.

כללי כללי וציוד ביצוע

עיסוי ארוטי לא שונה לגמרי מלהינעל. טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי במהלך ביצוע שלה אתה צריך, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, בהחלט לדבוק בכללים, אחרת אתה יכול לפגוע בבריאות של השותף שלך.

את פני השטח שבו אדם טמון, צריך להיות קשוח וחלק. באופן טבעי, בבית רגיל כל יום, זה לא מקובל להשתמש מבצעים, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, שולחנות עיסוי. לכן, מומלץ להשתמש ברצפה. עבור מוקדם יותר יש צורך להניח שמיכה רכה, כך שהאדם יהיה נוח. מי שעושה עיסוי של מקומות אינטימיים צריך להיות 100 אחוז רגוע.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את הרמה ויאסוף חברה מצוינת.

ישירות כיצד להתבטא, ולכן פני השטח שבו הוא שקרים צריך להיות חלקה. יש לציין כי הידיים של אדם טובים יותר, בסופו של דבר, לארגן את הגוף - זה יותר כמו שאנחנו רגילים לקרוא, נוח לעיסוי עיסוי. לא כל כך לדבר עם עיסוי על עור יבש. ואולי אפילו לא צריך להיות גיהוץ כי עדיף להיות, להשתמש חמאה או קרם ילדים ללא סוג של ריח מעצבן. שמן צריך להיות חם. אין להשתמש בשמנים ארומטיים! ראשית, אתה לא יכול להיות 100 אחוז משוכנע בהיעדר אלרגיות משותף, ושנית, איך נהגנו לקרוא, כל חוסר סובלנות הפרט של כל אדם לריחות מסוימים, ולא לך ריח של שמן ורדים, לשים את זה בעדינות, העור הוא נעים, אז הוא יכול, לשים את זה בעדינות, בוא לא אוהב. עיסוי שמבצע nonprofessucleal, לא צריך להיעשות עם כמה של האף משמש לקריאה, לחץ מופרז. במילים אחרות, כל התנועות צריכות להיות אור וחלקות. תארו לעצמכם עובדה אחת על איזה גבר ולא גבר, זה הפך כואב מ נוגעת, עלות להפחית את האחיזה. כל תנועות עיסוי צריך להיות מכוון מלמטה למעלה, על הפריסה של בלוטות הלימפה. אני לא צריך קודם לשבור את הצוואר ואת הכתפיים לשפשף את האיש ואת הכתף, ולאחר מכן בחדות ללכת לייצור ההמוני של הירכיים.

עיסוי ארוטי, כמובן, יש תכונות משלה של ביצוע, הנה כמה כללים עקרוניים יותר עבור עיסוי מושלם. אחרי הכל, איך אנשים התרגלו להביע את המטרה העיקרית שלו - להירגע שותף איטי ולהביא אותו לטון של אזורים ארוגניים שלו לתוך הטון, אחרת כדי לגרום.

גבירותיי לעתים קרובות לתפוס עיסוי ארוטי לאדם כמו משהו בקרוב לא של מיוחד. אחרי הכל, הוא האמין כי, כפי שכולם אומללים, חצי חזק של אוכלוסיית כדור הארץ זה לא נרגש איך אנחנו מביעים, נוגיה עדינה של השותף, אבל מן המראה שלה. לכן, כמו שאתנו קוראים בעקביות, תענוג כזה אינו מספיק זמן.

למעשה, הבנות פשוט לא יודעים איך לעשות עיסוי ארוטי לגבר, וכיצד חשוב לשותף. זה מאוד טוב להקצות מה הפעולה הנכונה ונוגע במקומות מתאימים ניתן להשיג מן החבר 'ה. לכן, יש לציין כי הוא סוף סוף בעקבות העצה הבאה, שני השותפים יישארו מרוצים בזמן משותף.

לא להתחיל toerere מקומות אינטימיים. בטן, הישבן ואזור INGUINAL לעזוב מאוחר יותר. בהחלט, ראוי להזכיר מה להתחיל, בסופו של דבר, לעסות את הרגליים. ישירות במקום זה הוא המספר הגדול ביותר של קצות העצבים אשר גירוי יוביל גבר כמה מתבטאים הרפיה מלאה. לא עומד 100 אחוז.

דגני אסקורט שהוכנו רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. כולם נדיבים ועדינים. רק זה לא רק רגעים נוחים לעבודה.
דירות דיסקרטיות במרכז

במקום לבחור רק את הגברת האהובה במאה אחוז עירום, הוא לא יוכל להתמקד בעיסוי. יש לציין כי תחתונים יפה או שקוף peignoir. לאחר עיסוי האור של הרגליים והגב הוא סיים, אדם יכול להיות מופנה אל הגב. אבל לא לשכוח, כל המקומות האינטימיים ביותר לעזוב חטיף. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי יונה של פנימי והמשטח החיצוני של הירכיים. אתה יכול להשתמש לא רק ידיים, טוב, שפה. אל תשכח שדיים ופטמות. זה ברור מאוד, זה לא פחות מאשר נשים רגישים לליטוף של הפטמות, כך בעזרת השפתיים, לספק הנאה שלך. אל תאפשר לאדם במהלך ההליך לגעת בך. חוסר האפשרות של מגע מישוש יהיה לחמם את השותף שלך עוד יותר. זכור, העיסוי הארוטי חייב להתקדם עם סקס. אבל קודם לכן, לשים את זה בעדינות, להמשיך קרבה אינטימית מסורתית, לשים לב לתשומת לב גבוהה לחבר המיני של השותף. תן את הידיים, השפתיים הלשון ללכת. ולא לעניינים בין שותפים, כמו רבים חושבים, ארוכים ואמון, ניתן להציע לגבר את אזור פי הטבעת. לא כל בחור יאפשר לעיירה לגעת בו במקום פתאומי כל כך.

עיסוי ארוטי לגברים הוא ייחודי בכך שאין זמן לבדיקות. לא להשתמש רק ידיים למדו. יש לך את כל הגוף שלך לרשותך - מן השיער על הראש אל האצבעות. בסיסי, להיות משוחרר, לא לבלבל להמשיך הלאה, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, מעשים פזיזים ביותר, ואז האיש שלך יקבל הנאה בלתי נשכחת מהלילה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

משך הזמן הטוב ביותר של עיסוי ארוטי - 40-60 דקות. לא הרבה מי יודע שהזמן הזה מספיק, כדי להיות, מרגיע את השותף, לעורר את כל האזורים על הגוף, לשים לב לנקודות הנאה ואברי המין. איך לעשות עיסוי ארוטי אדם, ומה התנאים צריכים להיות נצפים, לדבר במאמר זה. מנכ"ל תוכן הוא האמין כי עיסוי הוא יותר כמו חצי מקסים של האוכלוסייה של כדור הארץ.

Просмотров: 254 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar