22:39
ידידות של המין המיני - היא קיימת גם את המשך היחסים אינו מציאותי

כמעט כל האזרחים האחרים שלנו נתקלו בבעיה סקס ידידותי.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. שוב ושוב, הקונים הם בחורים משגשגים אשר מתכוונים לרווחיות נראה בפגישה, הליכה בהישג יד עם גברת יפה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

מצד אחד, זה נראה, שום דבר בפרט אין. זה לא סוד לכל מי שהבנים והבנות התבגרו בנקודה מסוימת. זה יכול לקרות עם חברים דאווי, יתר על כן, אם ניקח בחשבון את העובדה שכמעט הכל ולא מאמינים האפשרות של יחסים ידידותיים בין האיש לבין הגברת. כולם יודעים מה מרתק שאלה אחרת ? ידידות של המין, מה יקרה לה?

סעיפים מכילים

1 Dryuzhba, אהבה 2 פתאום זה קרה אולי לא שווה את זה 4 הנה I זה קרה 5 מה סרק 6 זה בלתי אפשרי להעמיד פנים ששום דבר לא קרה

ב, כפי שהוטל, מצבים שונים הם מהלך הפעולה, באופן כללי, הוא שונה וזה הכל תלוי במידת היחסים של אמון בין (ניתן להודיע ​​כמעט בעבר) חברים. Heppi-end, סוף סוף סוף רק את ההיסטוריה הקולנוע של אהבה ידידותית. אבל לעתים קרובות החיים עושים התאמות אחת במה שקורה, לאלץ Dimk כמה מאיתנו אומר כל הזמן, מסקנות מסוימות סוף סוף למצוא דרך הגון מתוך המצב הנוכחי, אפשרות על מנת לחברות לפי מין הפך למציאות.

חֲבֵרוּת, רוב האהבה

כמעט תמיד כאשר (בעיקר מקרה) חברים, החלו להיות כמו מיטה אחת, לפחות כמה מהם, במהלך היום לאחר ההתרחשות של האירוע מתחיל, זה הפך, לחשוב על העובדה כי צעד זה הוא הגדול מעבר מחברות לאהבה. נערות ליווי בקריות

אשליה כזו מתעוררת לעיתים קרובות בשל העובדה כי אחד חברים במשך זמן מה מנוסים השני הוא רחוק לא תשוקה ידידותית. במילים אחרות, "חבר" רק אחד, ואת השני - רק נוצר את הנראות של היעדר רגשות אינטימיים, תוך שמירה על אהבתו בסוד העמוק ביותר. במקרה זה, קשה מאוד להשיג את הידידות של פרוסלקס של סקס נשאר.

פִּתְאוֹם זה קרה 2

למרות העובדה כי אלה שמסביב פה אחד הבטיחו, מה, כמו במקרה, כמו ידידות בין גבר לבין הגברת היא בלתי אפשרית משהו משדה הבדיוני. אתה בטוח בכנות את כולם בהיפך, הוכחת שרק אפלטוני לא מבושל. אבל לא מביט בעובדה שהזוג לא ראה את הסטריאוטיפים בחברה, באו ברגע שהם גם חוצים את הפנים האפומליים האלה ומחוברים את הבשר (ו לא בידור ידידותי). במילים אחרות, כל המין הקודם "להילחם על הצדק "היה בכלל איך לבטא את עצמם.

אולי לא לעמוד 3

בגרסאות מסוימות, אתה פשוט לא צריך לשכנע חברים מוכר ברגשות האפלטוניים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה להירגע ולקבל תענוג מ תקשורת עם חבר (חברה). בשבילך כמו ללכת יחד תערוכות? אנא. מעדיפים מועדוני כושר או איצטדיונים - רחמים אנא. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי שני חברים הם העדיפו כדי לדבר יחד תחת פליס משובצת, מסתכל דרך בלוקבסטר הסרט הבא.

זה זה קרה 4

בשבילך בצורה מושלמת ואתה לא חושב על. עם כל זה, לא להתחתן כי השכנים, המלצרים בבית הקפה, איפה אתה פעם ביום הפעל תיק קפה, כבר נמצא כאילו אתה קורא לך זוג מגניב. שערורייתי, למעשה אתה באמת לא ממש! זה בכלל מתאים לאמת, אבל רק לפני, כפי שאנו מדברים כל הזמן, של הרגע שבו, צופה האהובה סדרת הטלוויזיה בחברה של בקבוק היין לא תסתיים בכך מתחת לשמיכה, כפי שרובנו התרגלו לומר, חבר (חבר) תוכלו למצוא את עצמך עירום למדי. לשים לב לעובדה כי הוא כבר זה קרה.

מצד אחד, פיתוח כזה של יחסים לא יכול, לשים את זה בעדינות, להתקשר אקראי או בלתי צפוי.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים לעבודה.

זה רק מובהר על ידי העובדה כי כל המקרים ו ידידותי הראשון בנוי על עקרונות היסוד:

סומא; הבנה הדדית; תמיכה; מוות.

מה סקרן כי אותו הדבר, כפי שהוצגו לבוא לידי ביטוי, את רוב הסימנים מלווה ו מקרים כמו זוג מאוהב.

מה Appel5

בדרך כלל, מיד זה מזה, כפי שאנו מביעים, איך בין חברים היה מין, לא, איך להתבטא, שינויים חוצות משמעותיים במערכת היחסים שלהם נצפים. הוא גם מגיע גם לעזור לתלות את המדף או לתקן ברז בחדר האמבטיה. אני באמת רוצה להדגיש איזה צימוקים חדשים התעוררה במערכת היחסים - עכשיו כל עזרה מוצא את "תודה" בחדר השינה.

זה נראה כמו ידידות מינית של סקס (מערכת יחסים) עשוי להיקרא קלאסי, זהה עם אהבה אמיתית. רק הנה קמפיין משרד הרישום ואחים משותפים זה בהחלט לא הוכתר. להיות אנשים ילידים אתה כבר להבין הכל על זה כל זה. ואכן, כי אתה לא תעזוב בכלל אין עבודה כדי לדון בכל הפרטים הנלויים של המין שלך. בְּהֶחלֵט, לעשות את זה טוב יותר לפניו, וכבר אחרי, אם זה, גם סוף סוף יתאים. ב במקרה האחרון, אתה יכול לדבר בנשמות כבר כוס קפה בוקר.

זה אסור להעמיד פנים שהוא מעמיד פנים ששום דבר לא קרה

ההכחשה של דברים טריוויאליים לא יהיה מעולה. התוצאה עשויה להיות רק הפסקה מלאה של כל מיני תקשורת. קו כזה התנהגות אפשרית רק על ידי מין גלוי עם Asseng.

בשבילך, עליך להגדיר את כל הנקודות מודל את ההתנהגות הקרובה. ישנן שתי אפשרויות פיתוח אירועים:

אתה "לשכוח הכל" ולשמור ידידותי עניינים; אתה מתרגם את העניינים שלך החדש, אהבה רָמָה.

אגב, אם מאוד, מאוד, כאילו מנסה, אתה יכול להביא חבר לפני משרד הרישום, הראשי גם להחיל את האסטרטגיה הנכונה.

Просмотров: 113 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar