13:44
סקס חד פעמי לנשים: מה, לשים את זה בעדינות, לעשות, כדי לא לשים

Planet עושה סיבוב מלא סביב הציר שלך במשך 20 שעות. כל הזמן הזה, העולם המודרני, סוף סוף, פועל אפילו, מנסה להתקדם לעצמו ולהגיע אל קו הסיום כמועדף. תקשורת חירום - הישועה לעובדים עסוקים שאינם מספיק יום אחד לעבוד ולבנות כאילו של יחסים מסובכים.

התוכן של המאמר

1 לא לבנות מנעולים אוויר 2 שימור 3 דייקנות 4 להסתכל ולנתח 5 מיקום נוח 6 פחות רומנטיקה ודיונים 7 הסר את מהדקים

זה אפילו קל יותר לפתוח טינדר, לסחוב על הזכות כמה אנשים אטרקטיביים שנבחרו על ידי מנוע החיפוש בתיאום עם המאפיינים שהוצגו ממהר, לכתוב כמה שורות על עצמך כמעט בשעה הראשונה של תקשורת להזמין הפצה למין חד פעמי.

לא ברור אם הרצון של נשים להיפגש עם הבחור השני רק למין עם ההתפתחות הנרחבת של הפמיניזם. או שהם גם, כמו גברים עסקיים, לא מספיק זמן כדי לחפש לווין יחיד של החיים. אולי הם רוצים, זה נעשה, ללמוד את העולם מפני קרום לקלף כדי לסיים כדי לפגוש את אהבתם, בסופו של דבר, להראות הכל כמו הנהיג, רכשה ידע ויכולת.

זה דבר ביסודו של דבר - כרגע כדי למצוא חבר ללילה אחד הוא לא משהו, כפי שנקבע, בעייתי ומורכב. זה בכלל לא זנות. רוב אפילו לא צריך ללכת לקולנוע גם, איך להתחיל, קילומטר קפה, כפי שאנו מבטאים, את הסוללה. אדם צריך קשר פיזי, הוא מוקד. האינסטינקט העיקרי כואב אותנו ופשוט כוחות לצאת לסיכון מסוים הקשור ליחסים אקראיים. כן, חטא, לשים את זה בעדינות, להסתתר, רוב הזמן בחיים שלהם נכנעו משבית ויצא לבלות את הלילה לזר, להבין כי מקרים אלה יימשך רק כמה שעות יחד עם הזמן על הכביש לחדר השינה.

אם פתאום אתה סוף סוף החליט כי בשבילך זה סקרן לזהות את העולם של החבר 'ה כמו לפי השיטה אנו נספר איך להתכונן זה מוסרתי שבו למצוא אדם בעל אופייני וכיצד לא להפוך לקורבן של הייסורים הנפשיים שלהם מעבר חולף. באופן כללי, להתכונן לדבר איתך בכנות בכנות לאחר קריאת המסר התשוקה שלנו לחופש לאהוב מחפש הרפתקה.

לא, בסופו של דבר, לרכוב על האוויר Zomkovii

לא כל הזמן צעיר הולך לפתוח כל כדי לדבר עם העובדה שהוא מסתכל על השותף לפגישה חולפת. לרוב, זה קרה, זה קורה רק כך - אתה יודע על כוונותיו במיוחד לפני או הולך אחרי ההשלמה, כפי שאנו מבטאים, משחק אהבה. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי הכללים צריך גם להיות מוחזק כאן כי זה לא יהיה דברים יפים בחיים. שקול את האירוע הזה, כחוויה, בזכותו שבסופו של דבר תדע איך כולם אומרים, הרבה יחסים חדשים במונחים של יחסים בין המינים, ללמוד את הטכניקות והתנוחים. כל זמן יודע מה קרה - זה אומר איך אנשים משמשים להביע, להיות.

תן להרפתקה זעירה זו רק להשאיר רגשות חיוביים - זוכר כמה נחמד זה היה לדבר, אתה הולך נהדר לקונצרט של קבוצה מוזיקלית טובה. באופן כללי, ללכת pluses מכות, לעשות מינוס.

לא כל זכר מחפש אהבה קבועה. רוב לוקח סקס - כמחקר של העולם, אשר נחוץ לעניינים נוספים פיתוח עצמי. תן לזה להיות כל כך, להאמין בידור גם. לא לכל אחד הוא לא סוד כי זה זה קרה, כפי שכולם אומרים, הסכם הדדי, בלהט ונינוח.

ביסודו לראות כי כשלעצמה היחס של כמה מתבטאים, כל אחד מהם שותף, באשר לעתיד בן הזוג ואת הילדים אבא - לעזאזל לא בסדר. לָנוּ כל אחד צריך להיות טועה, ללמוד במשימות האלה ולהשתפר. כל דבר ארוך יודע מה בלי דוגמאות לא, לשים את זה בעדינות, יהיה פרור. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי ללא טעויות לא מציאותית כדי לומר לבנות אושר.

הגנה 2

הכל ברור - הכל בעולם נשכח בזמן השיא. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אבל לא זה בסופו של דבר, להזניח את ההגנה. באופן עקרוני, כלל זה חל לא רק אחד, כמו אנשים נהגו להביע סקס. מחלות מסוימות, היא אפשרית לחלוטין לא להתבטא ספקים במשך מספר חודשים. תארו לעצמכם עובדה אחת, למשל, תקופת הדגירה של HIV משתנה בזה מרווח משמעותי - מחודש לשנה. לרוב הסימפטומים, זה הפך, מופיע שלושה חודשים לאחר מכן, איש קשר עם אדם נגוע.

זהו המסה של היכולת להגן על עצמך לפחות מתוך הריון לא מתוכנן. זכור כי הפרעה חוק מיני - הגרוע מכל האפשרויות. אפילו חומר סיכה מכיל כמות קטנה של אנשים המשמשים להביע spermatozo פעיל. באופן דומה, הגברת של הביוץ לערער סוף סוף יכול בקלות להיות בהריון. שלם את תשומת הלב שלך לאפשרויות הבאות:

אוראלי אמצעי מניעה (גלולות, כמוסות). קבלת פנים, כמו אנשים רבים חושבים, אמצעים דומים סיכון הריון מיותר למינימום. בכפוף לכל pt הערות, מגיע למחוון אבטחה ב -91-99%. כמו כן, מאוד להתייעץ עם גינקולוג גינקולוג. שים לב כי גלולות הם הורמונליים מוצרים. עם גישה חמורה מספיק, מגעיל השלכות בצורה של אקנה, מהירות רווח טיפות מצב רוח. Intrauterine סְלִילִי. השיטה הכי אמינה ביותר לא תיכנס להריון מנציג בלתי מהימן מול הרצפה - התקנה של מערכת intrauterine. האמינות שלה הוא ביותר 99 אחוזים. ישנם מקרים כאשר אמצעי מניעה אוראלי לא אנו מתקרבים או הקבלה שלהם נותן אי נוחות. במקרה זה, הנשים לשים ספירלה הורמונלית מיוחדת שמונעת מצורף ביצה מופרית לקירות הרחם. יש לציין כי הספירלה הוא לשים במשך זמן רב - עד 5 שנים. באופן טבעי, זה יכול להיות פשוט להסיר על ידי יצירת קשר ד"ר. זה מאוד רוצה להדגיש את העובדה כי ייתכן שיש כאב במהלך הווסת, לא מגן על ידי הצירים המועברים מינית. הזרקה I שתלים הורמונליים. יש צורך להדגיש אילו זריקות הורמון כל 3 חודשים אתה יכול להוריד את השבוע, שוטר. אנחנו מדברים כל הזמן, הריון לא מתוכנן עד 10%. ואכן, גם להפוך PRATHINTE ההתקנה של תת עורית, כפי שאנו מבטאים, מטורפים מפלסטיק מבצע אותו פוּנקצִיָה.

בנפרד לציין דרך להגן עם הקדמה של קונדום. באופן ספציפי, השיטה אמצעי מניעה הוא טוב, אם זה הפך, קרבה אינטימית אינטימית מתוכנן לא מודע. שים לב כי מדובר במזעור הסיכון לתפוס מ זר כאילו פצעים מגעילים, כמו כלמידיה או עגבת. לְהַגֵן קונדומים וממובירים, כפי שכולם יודעים, תקלות קשות, אשר מסוגלים, בסופו של דבר, להפוך את כולו חיים נוספים - עזרים ועגלים.

אגב, סקס אוראלי הוא לא דרך להגן מפני STD. כולם יודעים שזה בדיוק אותו הדבר אינטראקציה עם רירית ממברנות כמעשה קבוע. ואולי אפילו לא צריך להגיד שזה זוכר את זה כל הזמן, אחרת, בסופו של דבר, אתה יכול גם בקושי להפריע, לבקר הגינקולוג והעבר מנתח על זיהומים.

דייקנות 3

זה מאוד משפיל כאשר הלילה הנלהב של הצעיר הוא רמז מאוד חברה שהיא זקוקה לדחוף להתקשר למונית. שלנו, לשים את זה בעדינות, המועצה - להגיב על המצב אל תעכב את הרגע של הפרידה שלך.

אם הסכים לראשונה לקבל תענוג מהיר, לא שווה לסמוך על משהו יותר. אם הוא רוצה - הוא ישע, כותב גם אתקשר. באופן כללי, תוכלו להעריך את המצב ואת הביקוש גם להתקשר מונית אז, כאשר הוא נדרש סוף סוף. נערות ליווי בחיפה

ניסיונות לבשל ארוחת בוקר, לדון התוכניות שלך ליום וקרוב יותר סביר להניח שאתה מכיר את הכעס והביטויים עודף אובססיבי בכתובת שלך. לא כל כך לדבר צריך למשוך.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ויהיה חברה יפה.

עוזב - טיפול.

להסתכל ולנתח 4

לרוב ברגע של תקשורת לפגישות מהירות הם טיפוסים באמצעות יישומים עבור היכרויות באינטרנט. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי הוא גם ביסודו כדי להבין כי המשתמשים אינם כנים כל הזמן ב tinder או על רווחים רחב באדי. זה אפילו לא מי לשים שלהם תמונה על חשבון אווטר. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי היכולות של Photoshop, מוצלח Racurs.

איך רובנו התרגלו לדבר עם אותו, לא רק את המראה משחק תפקיד עושה פתרון לישון עם חבר לא מוכר. דבר עקרוני - אנרגיה ותשוקה. זה קורה לזה התכתבות המשך שבו אנו רגילים לדבר, תפקיד פעיל, מנסה לשלוט בכנות מדבר על הרצונות שלו. כאשר הפגישה בחיים האמיתיים, הכל יכול, בסופו של דבר, להיות די שונה - ביישן, דברים, זה מתחיל נוקשה מפחד חסרי מילים.

גם אם החלפת כל דבר, כמו רוב האף התרגלו לדבר, פנטזיות ופרטים אפשריים, אל תפחדו רק מבקשים להיפגש בבר או בקפה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הוא הראשון, זוהי שאלה של שימור שלך. צד אחר של המדליה - קשר חזותי ומראה תשוקה. אם על פי התכתבות זה נראה כי היה הרבה נפוץ ואת הניסיון הזה מבטיח להיות מרתק, ולמעשה היית מאוכזב - בצדק לספר את הבחור על זה.

לא גם לאלץ את עצמך וכיצד לתת לו את ההזדמנות השנייה. סביר להניח פשוט לבלות זמן למין שאתה לא זוכר עם גיחוך. ללכת על ניסיון רע - טיפש ולא רציונלי. טוב יותר לבלות זמן בחיפוש אחר אפשרות אחרת עבור jea דומה. ואולי אפילו לא צריך לדבר על זה גם את המראה של הסרט עם חברה, באותו זמן נצוחק על קורה של הרשת.

מיקום נוח 5

Fourror, כמו אנשים רבים חושבים על "מבצע" מתוכנן תלוי במידה רבה על המקום שנבחר עבור החזקתה שלה. באופן מסורתי, הצעיר נותן לבוא אליו, לפעמים זה נראה אורחים בדירה שלך. שתי האפשרויות מכילות הרבה מינוסים.

לדוגמה, תצטרך להביא את Marafet לא רק על הפנים, ואת שלי בַּיִת. גם אם הוא הפך, רמזים במסיבה אחת, לצוד לייצר אותו לא זיכרונות רעים. כאן גם להוסיף צרות על יצירת הפמליה - נרות, מוסיקה, מזון, יין.

ללכת זר בבית בכלל הוא לא בטוח. אפילו הכי הרבה כפי שהיינו מדברים, עיניים כנות הצג אור של אלימות. בקשות לשימוש היכרויות ברמה הנפשית חולים אישיות. תארו לעצמכם עובדה אחת שאף אחד לא עובר גם בדיקה. אין הרשעה, כי ההיכרות החדשה ביותר להגדיר את התמונה שלו על שומר מסך בכנות ציינו נתונים בודדים בשאלון. לכן, אל תסכים לפיתוח כזה אירועים.

האפשרות המושלמת היא טריטוריה נייטרלית שבה יש אנשים אחרים. מה שלא היה מוזר, אבל המלון הוא גם מלון מתאים איך אנחנו כל הזמן מדברים, תאריכים מהירים הם האידיאל. אין צורך להתרגל - הצוות יעשה הכל בשבילך. יש שירות הזמנה למזון ומשקאות, ו צוות המטבח יהיה לשטוף את הכלים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אגב, אתה יכול גם עבור יצירת הפמליה מדי צור קשר עם עובדים של המלון - לעתים קרובות יש להם שירותים דומים עבור קטן תַשְׁלוּם. ללא עוררין בתוספת מיקום נבחר - בטיחות יחסית. על ידי מסדרונות לטיול לקוחות ועובדים אשר יבואו לבכות של עזרה כדי לדבר צָרָה.

יתרון לא מערער - אנונימיות. זה יכול להיעשות על ידי הכל בעצמך מרוצה, אבל אם יהיה בחדר השינה האישי שלו - אשליות יכולות ליפול. על ידי שלנו דירות נוחות הולכות לראות אם יש לוויין קבוע כרגע אנחנו מעוניינים ומי עובד. גם אתה לא יכול להשליך את האפשרות של גניבה והונאה. דברים אישיים יהיה גם יותר מודאג יותר אם אתה שואל את הבחור איך לשלם את הלילה מלון נעים.

פחות רומנטיקה ודיון 6

אם הזוג הראשון, בסופו של דבר, הסכים על מין חד פעמי, לא דורשים לקבלת יותר מדי תשומת לב, טיפול וחיבה. באופן טבעי, הוא אינו מתקרב לערב לדבר על חוויות נפשיות, סבל ועצב.

כאן וברגע שנפגשת, כך שקרירה וקרובית לבלות פרק זמן מסוים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי זמן נמל עבור עצמך ולווווין. היסטריה של נשים וסיפורי סוקליטציה צריכים לשמור על יקיריהם. עד עצם היום הזה, התוכנית שונה - כדי לקבל תענוג ולפזר בצדדים שונים.

הסר clamps7

בשביל מה, באופן כללי, אנשים מסכימים על סובייה נלהבת בבת אחת? כמובן, במטרה להפגין את עצמך כמו עם האהוב הלא משתנה, לא, לשים את זה בעדינות, זה קורה. סקס חד פעמי - היכולת לבדוק. אתה יכול לדמיין את עצמך כרצונך, איך אנחנו מביעים, משוחררים ויפים.

באופן כללי, אם הוא העז איך היינו רגילים לדבר, ניסיון כזה - לא מהדק. תן ללכת כל המתחם ואת העגורנים הפנימיים. אלוהים על עצמי ייהנה פעולה ופשוט לקבל מ זה מקסימום של הנאה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אם כמה דברים במיטה לא נעים, כדי לגרום להם לכפות אל תעשה את זה. אם משהו היה פשוט נבוך, אבל יש לך זמן רב רצה לחוות - עלייה ולעשות.

אגב, כאשר השיחה נכנסת לנושא מוצק, כפי שכולם אומרים, יחסי מין יש צורך כל הזמן בכנות לענות על השאלה על הנכונות שלך עבור ביטויים כאלה של תשוקה. זר לא יכול להחזיק ולהחיל כוח. התנהגות זו אינה כל הזמן נחמד, ומפעם הזמן יכול להוביל לתוצאות קשות במונחים של פיזית בריאות מוסרית. במקרה זה, לא להיות ביישן, ולכן, לכן, אין. כולם יודעים לדון מודלים סבירים של התנהגות במיטה מראש. אתה לא יכול להודיע ​​ימינה להסתכל פנימה העיניים של בן שיחו - ליישם את היכולת של הטלפון שלך ולכתוב הכל כפי שהוא.

הכלל העיקרי של מין חד פעמי - להיות כנים עם, כפי שכולם יודעים, ועם, כמו אנשים נהגו להביע, עובד אפשרי. כולם יודעים מה אתה רוצה להודיע. אל תעשה מה שעושה כאב ועינויים. ובכן, העיקר הוא להגן. התבוננות הפוסטולייטים הרגילים למדי הללו, אתה פשוט יכול לקבל הנאה, בכלל, כדי למנוע עד כמה אנשים רגילים להביע, חרטות כואבת של יוצר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בחיי סקס.

הכלל העיקרי, כפי שאנו מביעים, סקס חד פעמי לנשים - לא טורחים. כל פעם לדמיין שזה מין קיצוני בחיים שלך.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

גישה זו, זה הפך להירגע ולהרחיק מהתוכנית המלאה. לשכוח את כל הפגמים שלך כי הם ככל הנראה מתוררים. אל תהססו, אל תפחד, אל תיעלם מהמבחנים. ליהנות מהפעולה! לא להיות מוסחת על ידי מחשבות חיצוניות - מאה אחוז לטבול את עצמך במה שקורה לך כאן וברגע. לנהל את היוזמה, להציע אדם כמו זכות, לשים את זה בעדינות, לספק תענוג בשבילך. אפילו סקס חד פעמי, לשים את זה בעדינות, יכול להיות נעים מאוד!

Просмотров: 122 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar