13:45
סקס 1 האחורי שלי - הסיפור האמיתי של הנערה

סקס - הוא נצרך על ידי משהו אינטימי או מוסתר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את המותג ויאסוף חברה יפה.

אני חושב שהניסיון והשליטה העצמית שלו עשתה מין, איך כולם אומללים, לא רעים. הוא החליק לי, ונראה שהוא הרבה יותר נעים בהשוואה בפעם הראשונה. כמו כן יש לציין כי הבחור הראשון היה היקף גדול, זה הפך חבר, הבחור הזה היה קצת יותר ממוצע. -. שלח לעצמך עובדה אחת שזה כל כך ישירות אז החלטנו לחלוק את החוויה של ניקול מקננה. נערות ליווי בחיפה

התוכן של המאמר

1 כפי שהיה בפעם הראשונה 2 כאשר ההתחלה היא בדיוק כמו 3 העצה שלי

בבלוג האישי שלו, הגברת סיפרה על איך היא גם נפגשה גם עם מין אחורי ואהב אותו. פשוט לא לשכוח ... Victoria FominoExpertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

משהו נותן לי רמז כי זה לא היה הניסיון המכובד ביותר בחיי. מתכוננים למין היה ארוך, כמו ורומי ואנחנו תמיד מדברים, קשה. הייתי כל כך לדבר.

כפי שהיה בפעם הראשונה

עם החדירה הראשונה, נרעדתי בכאב, מרגיש מתיחה בחלק של הגוף שלי. לשים לב לעובדה שאני לא נראה לי כי העור שלי יכול לוף. אבל זה הרגשה במהירות שכב, וזה נעשה נוח יותר בשבילי לקחת 1 ס"מ של חבר שלו. טוב מאוד להדגיש את מה שאני נשענת על קצה הספה, והברכיים שלי עמדה על השטיח. מאוחר יותר התאספו עם רעיונות, בסופו של דבר, מוכן לקבלת, כפי שאנו מבטאים, ניסיון חדש. אני יודעת שכמעט כולם נראו כאילו כולם נלסים, רומנטיים.

בהתחלה אני פשוט לשים את ידי אליו על הירך וכך לדבר כדי להביא אותו איך להתבטא, פי הטבעת שלי. שלח תשומת לב לעובדה כי היד המשיכה להיות להישאר על הירך שלו, כך שאני יכול לדחוף אותו מאשר זה יהיה מאוד כואב. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שלא, אני לא איזה כוכבת פורנו, אשר, בסופו של דבר, יודע את כל הטריקים. להיפך, בשל חוסר הניסיון שלה, הייתי בשורה כדי לקבל יותר שליטה על המצב, גם כדי להגן על איך זה הוקם להיות לידי ביטוי, המוח שלי מן הדרך האפשרית נהגנו לקרוא, טראומה פסיכולוגית הקרובה.

 "התחת המסכן שלי!"- חשבתי על עצמי. טוב מאוד להדגיש את מה שנקבע, באופן כללי, לעשות הכל נכון. אמון הוסיף הבנה איך כולם נמס, העובדה שהם מעדיפים להשתבש, אז אני יכול רק רק להגיד לו לסיים את זה. ואחרי זה נוכל לעסוק במין מסורתי. למרבה המזל בשבילי, שום דבר נורא לא קרה.

מאוחר יותר הסירה את ידה מרגליו והעביר אותה לגבו התחתון כדי שיוכל להירגע. ברגע אחד, הכאב השתנה ללחץ החזק ביותר. נדמה היה לי שאני לא יכול לקרוא. הבטן שלי היתה כל כך שלמה. כשהייתי רועש, באופן כללי, נשף, היתה זו הרגשה שכל האוויר יצא מכל הריאות שלי.

כאשר הטבעת שלי התרחבה - זו היתה התחושה המוזרה שאליה היה קשה להתרגל. גברים אשר סוף סוף יכולים להבין מה זה, אז אני רוצה להגיד כי תחושה כאשר חודר ניתן להשוות עם רגשות כאשר מתיחה פירסינג עם קליבר. בסופו של דבר, הפלישה הראשונה היתה כמו הזרקה חדה ולחץ מאסיבי מאוד.

מערכת העצבים שולחת אותות למוח, בשל כך משהו נראה כמה לחשוב, לא נכון. הכאב הנורא שציפית שהוא נעדר מסיבות בלתי מובנות.

הייתי discouraged ואת ליד עצמי משתקף על עצמי: "זה באמת נראה כמו סקס פוסטר? זה צריך להיות כל כך? גבירותי בפורנו לעשות את זה עם הבעת פנים נאה יותר ממני ... ". לא ידעתי מה לעשות עם רגשות מתבטלים. אבל אני יכול לומר שאתה יכול לשמור תחת שליטה בעומק של טבילה שלי, כפי שאנו יכולים לבלות איתך, זה היה הכרחי עבור היד שלך. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ישירות זה עזר לתחת שלי באותו יום (למעשה) מכאב אדיר.

המועצה לכל מי מחפשים רעיונות איך לעשות סקס אחורי יותר, כפי שכולם יודעים, נוח, זה שווה את זה כדי לשמור על עומק ומהירות ללא עזרה של אחרים. סקס נמשך לזוג כדי לומר שום עתיד, ומאוחר יותר אני רק, לשים את זה בעדינות, החליט לעזור לו להשיג אורגזמה עם הפה שלו. הוא בא לשיא במהירות, אז פעם אחת, בסופו של דבר, התברר שהוא, כפי שעמד, רע בכל תחושה של המילה.

ייעוץ רגיל. לא מספיק מי יודע מה אתה הראשון חווה את ההרגשה יוצאת דופן זו, ואז להירגע. לא הרבה מי יודע מה זה קורה לך, אז המין האחורי יתחיל, בסופו של דבר, להביא לך הנאה. אבל במקום התהליך הוא לא נוח ולבסוף מספק רגשות לא נעימים, אז אתה יכול לשאול את השותף שלך בלם - אין שום דבר מביש.

כאשר יש לך מין posteipal, חבר הוא סחוט בחוזקה, לא משנה מה. ישירות אז זה סוג של סקס באמת אוהב כמעט כל הגברים. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שאי אפשר להפריך את זה בפעם הראשונה זה יהיה די נוח. אף אחד כמעט מכל הנשים שאני יודע לא אמר שיש לי זמן לרגע בילה זמן. אותו הדבר, הבנות מתפללות לחוויה הראשונה של מין נרתיקי.

כאשר ההתחלה סוף סוף כמו 2

ב, ככל שאנו נודדים לנו, 2 פעמים כדי לעסוק איך לשים את זה, סקס האחורי היה, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לומר, הרבה יותר קל. כולם ברורים שאני יכול להיות מסוגל לומר, טיקסיקל קל אחרי שיכור שלוש ארבע קוקטיילים. תארו לעצמכם עובדה אחת כי עבור חומר סיכה הבחור פשוט השתמש ברוק, וזה היה הרבה. לא לכל מי שהייתי נרגש מאוד, נרגש ועם פורנר מנוסה יותר.

במקרה אנו מתיחה על ספה דומה. לא הרבה מי יודע כי עכשיו הרצפה היתה מיוערת (ברכיו המסכנות!). נשענתי לפניו כדי שיוכל להיכנס לטבעת שלי. הוא סוף סוף מנענע את התודעה ומגלה כמה מאיתנו משמש לקריאה, רימונים לא ידועים. זה יהיה רע אם לא הבחין במה כולם, לשים את זה בעדינות, לדעת על סקס אחורי, אבל לא כולם מחליטים לקבל את החוויה הזאת. עם כל זה, כמות גדולה של מידע אבסורד או פשוט אבסורדי הולך לנושא זה בעולם הציבורי.

התחלתי לרעוד מתרגש, כי הדם שלי היה מלא אדרנלין ותשוקה. הייתי חם. הייתי חם מאוד. נדמה היה לי שאני עושה משהו אסור להשתמש בגופי, כמו אנשים היו רגילים להביע, בדרך אחרת, זה היה נחמד ומסתורי.

הייתי בשורה כדי להשיג שיא, אבל אפילו בזמן השני, השותף לא יכול להביא אותי לאורגזמה מדהימה או משהו כזה. זה היה נהדר. לא מספיק מי יודע מה זה, כי חלק של הגוף שלי, שבו מעולם לא ניסיתי בעבר. זה היה כל כך חדש ושונה. באופן כללי, הבנתי, אבל לא הייתי בשמים השביעי מאושר.

אינטימיות של הרגע הזה הוא מאוד cof פעם נרגש אותי. לבסוף עברתי מהר יותר בניסיון בהצטיינות, אבל, למגרין, זה לא עזר. רק כשאני שותה אלכוהול, זה נעשה קשה להגיע לאורגזמה. הוא המשיך לנוע בי, לא שוכח כל הזמן לשאול על הרגשות שלי. הכל כבר מזמן ידוע שהוא היה כל כך חמוד.

כאשר השותף שלי השיג את השיא, אפילו לא הרגשתי כשזה יצא. רק שמעתי אותו נשף רועש. "אתה cumshot?"שאלתי. "הו, כן" - הוא ענה לי. לא יכולתי להאמין, קדימה, מישהו השתמש בתחת שלי כדי בהצטיינות. אני גורר גאווה!

הופתעתי, כי זה היה בדרך כלל כשהייתי עוסקת במין נרתיקי עם בחור, והוא הגיע לאורגזמה בתוכי, ואז הרגשתי את האדווה ורועדת את הזין שלו. אבל עכשיו לא הרגשתי שום דבר. זה ברור מאוד, סקס אחורי לא גרם לי שום רגשות דומים, רק רק רמזים לאורגזמה. הוא עזב, ואני הלכתי לישון.

מאוחר יותר בלילה אני אונן, פנטז את המין האחורי. הכל כבר מזמן ידוע לעובדה כי רעיון זה חוזר על עצמו שוב שוב ושוב. זו היתה חוויה חמה, והשותף היה אדם נפלא לכאורה. כל זה פשוט התחיל אותי, קיבלתי אורגזמה כמה פעמים, ולאחר מכן נרדם.

מעתה ואילך, הכיבוש של המין האחורי הופך להיות כמה מאיתנו משמש לקריאה, הרבה יותר קל. עם הזמן, זה נעשה כל כך חוויה נעימה כי אני באמת שאל על זה.

אני יודע שכל גוף הוא בנפרד, וזה יכול להשפיע על כך לדבר כי קצת סקס אחורי יותר נעים יותר מאשר לאחרים. כל אחד ברור כי, אבל אני גם חושב שכמעט כל האנשים רק מציינים את הפעם הראשונה לא נעימה, במיוחד במקום היה להם שותף חסרי ניסיון. אני כותב כדי לספר לך את זה עם הזמן זה יהיה קל יותר. זה לא בשביל כולם, אבל בשבילי.

הטיפים שלי 3

כמעט כל הגברות פשוט לא רוצה סקס אחורי לא כל כך לדבר רוצה לקבל הנאה ממנו. הכל כבר מזמן ידוע כי זה צריך להיות בחירה אישית. מניסיוני, עם הזמן, הכיבוש, כפי שהיינו לקרוא, סקס אחורי הפך להיות הרבה יותר נעים, גם, לשים את זה קצת, הפך חלק שלי, כמו אנשים נהגו להביע חיי מין יומיומיים. וזה מה שהיא יודעת.אני באמת בטוח שגיליתי את הפה כל כך נרחב שנראה כמו אדם מבוהל שצופה איך כולם נמס, תאונת דרכים בהילוך איטי.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. הכל מודע, למעשה כי תת האסקו פשוט מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת בכיתה VIP הליווי ישמש אינדיקטור למעמד.

זה קורה באותו רגע כשאני, כפי שהיינו קוראים, הרגשתי קודם, כחבר נכנס כמה חושבים, פי הטבעת שלי. ראית פעם את התמונה של אדוארד מינק "קריק"? כן, רק אני חושב שזה, לשים את זה בעדינות, מתואר על זה.

לשמור על שליטה על מהירות ועומק החדירה ללא עזרה של אחרים; הפעם הראשונה עשוי להיות גם לא נעים; להאט או אפילו לא להתחיל ממה שאתה לא נוח; לשמור על תקשורת מצפונית ולדון ברגשותיהם; ניסיון שוב, אפילו במקום לא מרגיש שום דבר ורדים 1; להיות מסוגל להבחין בלחץ וכאב; לעשות מה, בסופו של דבר, העור, כמו אנשים נהגו להביע, האמינו.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני מסייע זוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בחיי המין.

מין 1st האחורי הוא רק נזכר לא פחות מאשר תהליך של קיפוח של הבתולים. ברוב הנשים, הוא קשור עם כאב וטיפשים הבאים, אשר סוף סוף מעורר את חוסר הרצון לעסוק במין אחורי בעתיד. אבל זה נראה כזה פגיעה נפשי, אתה יכול להימנע ולא צריך להתכונן לתהליך. ברור לכולם כי יש צורך לשלם מספיק preludes, להשתמש חומר סיכה, באופן כללי, גרב צעצועי מין. כמו כן, כפי שיש לנו זמן לדבר איתך, אני ממליץ להביא שותף לאורגזמה הנרתיק או הדגדית לפני המין האחורי לעבור - כך יהיה לה גם יותר קל להירגע ולהתכונן בצורה מתאימה.

Просмотров: 114 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar