09:59
כיצד לעסוק במין אחורי ללא כאב? התשובה כאן!

סקס פארוטי - נושא הוא די קשה ואינטימי.

ליישם שאיפות אישיות בישראל היסודי כאשר אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 4600 יורו.

עבור נשים רבות יש סוג של שמחה אהבה הוא מתחת לאיסור, ומבלי להסתכל על כל השכנוע של השותף, הם מנותקים מ סקסי ניסיון. הנסיבות העיקריות של אימה כזו הן רק שתיים: הגברת או פחד כאב או כבר היה לו ניסיון רע. ובראשונה ו -2 מקרים של הגברת מנהלת את הזוועה של כאב. אם אתה רוצה להיפטר פוביה ו מוכן לקבל כל הנאה שאין דומה, אנחנו מוכנים לספר איך לעסוק במין האחורי ללא כאב.

התוכן של המאמר

1 הכנה 2 פרץ עם ג 'ל סיכה 3 לשמור הכל תחת שליטה 4 disquire את ההצגה הנכונה 5 השתמש בקונדום 6 הגנה לאחר

הכנה

אל תתחיל זה סוג של סקס ללא הכשרה הכנה. הגברת צריכה להיות נרגשת לגמרי. לשם כך, השותף מתגרה טוב יותר על ידי הדגדגן של הנערה. התחל להתכונן עם הקוטר הקטן ביותר. אם הדברים עם אדם ארוך ואמון, לשאול שותף לעורר שפת אזור פי הטבעת. לאחר מכן, אתה יכול לחוות באצבע שלך אם חדירה כזו לא להביא אי נוחות לנערה, אתה יכול לאט לאט להתחיל את המין האחורי הנוכחי.

מתפורר ג'ל-סינג

ברשת בית המרקחת אתה יכול לענות על ג'לים שתוכננו במיוחד עבור סקס אחורי. הם עם אפקט קירור. כמו כן, הרכב של ג 'ל כזה כולל רכיבים משכך כאבים, כי אשר הרגשות הכואבים של הנעורים יופחת למינימום. אבל כדי לנקוט עוזר כזה הוא טוב יותר באופן בלעדי ב 1 פעמים, עדיף להשתמש חומר סיכה לחות. העובדה היא שהג'ל עם מקורר מוריד את הרגישות של השותף. דירות דיסקרטיות בחיפה

שמור הכל תחת שליטה 3

נראה כי השותף שלך לא רוצה לשלוט במיטה, במהלך המין האחורי הוא יצטרך לציית לך. הגברת זקוקה למאה אחוז כדי לשמור על התהליך תחת שליטה. Tuping אדם כמה עמוק הוא יכול ללכת, במה מהירות לזוז. לשלוט על עוצמת החדירה, תנועות של גברים צריכים להיות חלקים.

העיקר הוא לסבול כאב כאשר ראש הפין. אחרי זה קורה, רגשות כואבים ואי נוחות ירדו.

Disquire את הפוסה הנכונה

בפעם הראשונה, האידיאל של הכל מתאים לצד של הצד ושקר על הבטן, מעלה את הישבן הקטן. תאמין לי, זה לא תמיד. אחרי שרירי אוס להסתגל לחבר שותף, ליידי, באמצעות גירוי סימולטני של הדגדגן, התחל לקבל שפם. עם הזמן, הגברת תשמור, איך לעסוק במין אחורי ללא כאב יוכלו לפתוח רגשות ורגשות חדשים.

השתמש בתור הקונדום

גם אם אתה בהחלט בוטח על השותף והם משוכנעים בנאמנותו, לעולם לא להמשיך למין האחורי ללא הגנה. פי הטבעת הוא פיזיולוגית לא מיועדת לחדור לחבר, קירותיו חלשים מאוד, רגישים לסדקים ופשוט נפצעו. לכן, הסיכון לחדירה עולה בזמנים. גם ב sphinter גבירות יש מספר עצום של חיידקים, אשר, נופל לתוך השופכה לאדם, יכול להוביל למחלות רפות של מערכת Gloa של שותף. גם מאותה סיבה, זה תמיד צריך להיות שונה קונדום, אם תחליט את המין האחורי כדי לשנות את המסורתית.

הגנה לאחר מכן

בסוף הסוציה, אתה צריך להיכנס למקלחת ולשטוף את אזור פי הטבעת על ידי אמצעים חיטויים, כי זה כמעט לא מציאותי כדי למנוע microcracks. גם אנחנו מייעצים לך ליישם קרם מן טחורים על העור, זה יהיה להפחית אי נוחות, להפחית את בצקת רקמות ומגן עליך מן ההשפעות של הנזק. במקרה שלא השתמשת בקונדום עם שותף, אדם בהליך לא ניתוק יש צורך לשטוף את החבר המיני עם סבון ויוצקים פתרון חיטוי בשופכה, אשר נועד להגן מפני מחלות המועברות מינית ומקדם התפשטות של microflora הפתוגני.

לא שווה את זה מזיין את הרגשות של דרכי מעיים צפופים במהלך המין האחורי. זֶה תחושה נפוצה פיזיולוגית. חברי מין לוחצים על הסוגר, יצירת את הרצון לשחרר את דרכי המעיים. אם ביקרת בשירותים כמה שעות לפני מגע, הקונפוצ'ס לא יקרה.

כאשר יותר טוב להפריע מן המין האחורי:

בנוכחות עצירות, שלשולים או הפרעות אחרות של מערכת העיכול. עם טחורים. בנוכחות דיסבוקיזה, נפיחות וסדוק חנזה. אם אתה לא סומך על השותף שלך. אם השותף נופל על סקס posteriprecious, AVA אינו מוכן לזה. במהלך הווסת.

לא שווה את זה מצפה כי סוג כזה יחזה לך בפעם הראשונה. הכל יהיה להיפך - בגלל הרגשות הכואבים, האישה סביר להניח לא תקבל תַעֲנוּג.

לעשות חלומות משלך בישראל יסודי אם אתה אשה מענגת מרוסיה. בישראל צריך להיות בפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יוכלו להרוויח מ 4200 יורו לחודש.

במקרה הראשון, הגברת ממשיכה לחלוטין תחת שליטה בתהליך ופשוט יכול לסיים אותו, ב 2 - הגברת תופסת מיקום נכונה מבחינה אנטומית, באיזה טבעי השרירים הוא מאוד רגוע. לא שווה בפעם הראשונה להשתמש בתנוחה של הגברת מלמעלה. אז אתה לא יכול לשמור חבר תחת שליטה של ​​עומק והוא יכול לפגוע פי הטבעת ואת החור האחורי.

Просмотров: 132 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar