16:25
ריקודי חשפנות

ריקודי סטריפטיז נחשבים לרוב לסוג של בידור ארוטי. הם מבוצעים על ידי אישה אשר מסירה בהדרגה את בגדיה באופן מפתה ומתגרה.

חשפנות מתחילה בדרך כלל בהסרת הבגדים החיצוניים של האישה, כגון הז'קט, החצאית או השמלה שלה. לאחר מכן המבצעת ממשיכה להסיר בגדים אחרים, עד שהיא נשארת לובשת הלבשה תחתונה בלבד או כלום. המעשה הושלם כאשר המבצעת מסירה את תחתוניה וחושף את אזור הערווה שלה.

האמינו שהאדם הראשון שביצע סטריפטיז היה מוד סטיבנס בשנת 1894. רק ב-1937 השתמש במונח "סטריפטיז" בדפוס על ידי אירווינג זיידמן למאמרו "A Stripteaser Tells How".

סטריפטיז, או בידור אירוטי, הוא סוג של הופעה המבוצעת בדרך כלל על ידי נקבה וכוללת הסרה של בגדיה באופן חושני.

אפשר לעשות את החשפנות למוזיקה, מתוך כוונה לעורר את הקהל. ניתן לבצע את הריקוד לבד או עם רקדן אחד או יותר. זה יכול להיעשות כהקדמה לאמנות מיצג אחרת כמו מופע חי, למשל שיר או מופע.

ריקודי סטריפטיז קיימים כבר מאות שנים. מקורם בארצות הברית וזכו לפופולריות על ידי ג'וזפין בייקר. בשנות ה-20, הם הפכו לצורת בידור מיינסטרים ועדיין פופולריים היום.

ריקודי סטריפטיז יכולים להיעשות לבד או בקבוצת נשים. התנועות איטיות וחושניות והרקדנים לרוב לובשים בגדים חושפניים כדי למשוך תשומת לב. דירה דיסקרטית במרכז

סטריפטיז היא צורת אמנות של אירוטיקה. זהו סוג של אמנות מיצג המשלבת אלמנטים של ריקוד, תיאטרון ומוזיקה.

ריקודי סטריפטיז מבוצעים בדרך כלל על ידי אישה שמתחילה את ההופעה בשמלה או בחצאית ומסיימת בעירום. האקט נעשה בדרך כלל מול קהל והוא יכול להיות קצר עד 10 שניות או עד 20 דקות.

המונח "סטריפטיז" נוצר לראשונה בשנות ה-30, והוא נועד להיות שילוב של רצועה והקנטה.

ריקודי סטריפטיז נחשבים לרוב לבעלי אופי אירוטי או מיני. אבל לא כל ריקודי החשפנות נועדו להיות ארוטיים או מיניים, חלקם יכולים להיות רק למטרות אמנותיות או בידוריות.

ריקודי חשפנות הם לא רק על העירום, אלא על ההופעה. הרקדנית מתחילה בדרך כלל בריקוד איטי וחושני ומתפשטת בהדרגה את הבגדים עד שהם עירומים לחלוטין.

החשפנות היא צורת אמנות אירוטית שקיימת כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו בצרפת בסוף המאה ה-18 לפני שעבר לאמריקה בתחילת המאה ה-20.

Просмотров: 64 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar