18:29
מי הוא סקסולוג וכי הוא מרפא?

החיים במצב ללא הפסקה הוא מתח קבוע, עושר גוף עירום על המסך של הטלפיות והמחשב - כל הסיבות האלה הן מאוד להשפיע קשות על איכות חיי המין. לכן, את הערעור K ישבים על שאלה אינטימית הופך לנורמה, אם כי זה גורם הרבה רגשות מתנגשים ושאלה.

התוכן של המאמר

1 סקסולוג: איפה, בסופו של דבר, זה עולה ומה עושה 2 ערעור על סקסולוג: איך להבין כי זה הזמן 3 תעלומה דוקטורט או אימה "טוגו-אה, אתה יכול לדבר" 4 קבלת סקסולוג: מה לחכות ומה, בסופו של דבר, להתכונן

סקסולוג: איפה עולה ומה עושה

סקסולוגית - סקס מיוחד. לא מבצעים הוגנים, ו פרופיל דבש השכלה. כולם ידועים כמעט לרופא עוסקת במחקר של מין והתנהגות מינית של האדם, כמו גם מחקר, כפי שאנו מבטאים, חריגות שונות בתחום זה.

עבור אלה המתייחסים למקצוע זה ונציגיו סקפטי, יש צורך לדעת סוף סוף - להפוך לכלום בכלל. לעבוד סקסולוג, אתה צריך לסיים את האוניברסיטה האני בפסיכיאטר ספציפי, מאסטר את העצה psevological ולחזור להסרה סקסופתולוגיה. כי הנוכחי הוא כי אין אנשים מהרחוב במקצוע זה ולא בהכרח.

לעצמי, סקסולוגיה - המדע רחוק לא חדש. מטבע הדברים, כענף נפרד של המדע, הוא התחיל ליצור רק בהתחלה את המאה XX, אבל אפילו במכונים ישנים מוכרים, דגימות נעשו למימוש טבעו של מין אנושי, מניעיו ורצונותיו בתחום זה.

מרקיס דה גארדה, שאספה את כל המידע על סקס סטייה וסטיות כאילו התנהגות מינית בספריהם, לשקול "חלוץ" של סקסולוגיה.

רק בשנת 1906, דרמטנרולוג מגרמניה איוון בלוך עשה אינדיקציה ישירה לכך, כפי שנהגנו לדבר, מינית לא ניתן ללמוד בתוך אחד, כפי שאנו מבטאים, משמעת מדעית.

שירות ליווי בישראל יעיל. Multi-time, לקוחות - צעירים מצליחים, אלה שרוצים להיות נוחים במבט אחד בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. זה הרווחים של זה די מספיק, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

הגישה לשאלה זו חייבת להיות תחתית מורכבת והכללה של אנתרופולוגיה, רפואה, ביולוגים, היסטוריה, פילוסופים, כמו גם ספרות ואמנות.

כרגע זה ענף נפרד של מדע שיש לו הרבה שדה ליישום מעשי. יפה להסתכל על ההוראות סקסולוגיה:

סקסי רגיל - מסתכל על כל הניואנסים של חיי המין של אדם רגיל עם נקודת מבט דבש. קליני (דבש) סקסולוגיה עוסקת במחקר חריגות והפרעות הקשורות למין. אתנוסטורית - לימוד היחס כלפי מין, סטריאוטיפים מיניים בקרב מדינות שונות ובאופן שבו אנו מביעים תרבויות שונות. שיפוטית ופושע - מסוכנת ומסבירה את הניואנסים של ההתנהגות המינית שיכולה לסייע בגילוי של פשע של מינית, שכן אנשים נהגו להביע את כדוריהם המוסרי. משפחות - יחסים קדמים בתוך יחסי משפחה.

אז להניח כי בסופו של דבר, ליצור קשר עם סקסולוג, לשים את זה בעדינות, יכול רק Perverts ואנשים עם איך אנחנו מביעים, מטומטם ברור בתוך המין המיני - ענק אָסוּר. באופן כללי, זהו תרגול פרטי - פנה לרופא אינו מניעת בעיות בריאותיות, ולריפוי מחלות.

מחללות על סקסולוג: איך להבין כי הוא כבר 3

כדי ליצור קשר עם סקסולוג, לא בהחלט לחכות בעיות זימון בתחום המין. די רק לחוות אי נוחות או אי שביעות רצון לבקש עזרה עזרה. גם אם מזל רע נראה קטן וחסר משמעות - דבר יפה שהיא מספקת אִי נוֹחוּת. זה כמו מחט בתוך מצעים, לחיות לא מפריע, אבל לישון לא אמיתי. כי זה באמת רוצה להדגיש את העובדה שזה לא רק מתאים בתוך כדור סקסי - למשוך עם ביקור לרופא לא שווה.

הסקסולוג עוזר, באופן כללי, להתמודד עם האוניברסיטה הבאה:

חוסר המשיכה או אפילו כאשר אנשים רגילים להביע, אובדן מוחלט של התלהבות למין; פרייקו בגברות (היעדר פיזיולוגי של עירור מיני); Anorgasmia (חוסר אורגזמה); לא שפיכה או באה מהירה מאוד; כל הזוועות המחוברות לחיי מין; הומוסקסואליות (אם הנטייה כלפיו נותנת אי נוחות וסבל לאדם); פול חינוך של בני נוער.

זה רחוק לא רשימה מלאה של פונקציות כי, לשים את זה בעדינות, מבצע סקסולוג. באופן מסורתי, המומחיות הזאת מתמקדת בדבש ניואנסים של קשיים (כשלים הורמונליים, הפרעות במחזור הדם באיברים של אגן קטן, מחלות דלקתיות ו- T. ד '.). הכישורים שלו, בסופו של דבר, מאפשר לך למנות כמה לחשוב, סקרים ext וניתוחים.

באופן מסורתי, הרופא משלם תשומת לב למצב הפסיכולוגי חולים. לעתים קרובות הקשיים של כדור המין מטופלים בפגישות מ psychoanalyst ו מעת לעת זה הריפוי היחיד שהסקאולוג יכול לייעץ.

דוקטורטורין או אימה "זה-OH- כל לא לדבר" 3

לעתים קרובות, קשיים כי בכלל, הם מעונים על ידי שנים, ניתן לפתור כמה פגישות פסיכותרפיה או מוצרים הורמונליים. אבל במקום טיולים לרופא, האדם ממשיך את הייסורים שלו. רציתי כל אימה בּוּרוּת.

ראשית, באופן טבעי, זה גורם לדאגה ולמעשה טיול מיוחד עם unbumbs עדין כזה. לעתים קרובות תנאי מוקדם סיוע הופך לפגוע כי הסקסולוג מטופל או אימפוטנט, או perverts. אנשים "נורמליים" בקבלת הפנים, אם כן, אין מה לעשות. אף אחד לא מבלבל, כי אנשים "נורמליים" נוטים לרצות לחיות בחיים האמיתיים ולקבל סיפוק מכל התכונות שלו, כולל ממין, ולא לסבול במשך שנים מבענות סקסי כדור.

את המכשול הקשה בדרך פנימה, לבסוף, משרדו של הסקסולוג זה הופך להיות הזוועה של "חשיפה" וגינוי המגיל את הראש המחשבה "מה אם מישהו גם מגלה?-. ואכן, למעשה לא מביש בקמפיין ד"ר לא משנה איך. אף אחד לא מבולבל על ידי הולך לרופא או לרופא. סקסולוגית שונה רק על ידי "המקום" של הקדמה של הידע שלהם, אבל הוא אותו רופא. אֵיך לפחות איזה רופא, לא רק יש את הזכות לדון גם כן כדי לדבר עם פרסום חולים. לכן, כי יש מושג כזה כמו "תעלומה רפואית" ושום דבר עם זה לא ניתן לעשות זאת.

כרגע יש הזדמנות להקליט את הקבלה מרחוק: דרך האינטרנט או בטלפון. אז אין צורך לדווח ברישום הנתונים שלך ועמד בתור.

אנו מקבלים סקסולוג: מה לחכות ומה להכין 4

הקבלה של סקסולוג לא תידרש, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר מיוחד הכנה, אבל זה יהיה צורך. אולי מה שראוי להתכונן יהיה צורך לבקר יותר מפעם אחת ולעשות את עצתו. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה יכול גם צריך בדיקות דבש נוספות וסקרים כי הנוכחי נצטרך להיות מוזכר.

לפני, כמו אנשים רבים חושבים, ההודאה הראשונה שאתה צריך להשקיע אימון קטן:

נכון, בסופו של דבר, לבנות עסק. זוהי נקודה עיקרית, כי עדינות הנושא לעתים קרובות סוף סוף מאלץ אנשים להיות עצבני ולבצע פרנק שטויות. לכוונן איך לענות בכנות ובכנות, כפי שכולם יודעים, כל שאלה שישאל את הרופא. למרות אילו עובדות מושפעות מסקנה ואבחון סופי. הרופא עשוי גם לדרוש בדיקה של איברי המין, כי בפרט, הוא ביסודו של ביקור בהתמחויות לנהל נהלים היגייניים.

לעתים קרובות ייתכן שיהיה צורך להביא את ארה"ב ואת עצמנו בת זוג. גם זה, אתה צריך להיות מוכן ונאור מראש איך להתבטא, תמיכה ו הסכמה כאילו החצי השני.

ביקור משותף של הסקסולוג כבר כשלעצמו השפעה מועילה על יחסי מין בצמד. מיוחד גדול רשאי לשאול שאלות ולשלוח שיחה לערוץ הדרוש, כמו גם פינות חדות חלקות. דיון עצמאי של בעיות "מיטה" לעתים קרובות הופך להיות מאוד כואב לא רק לא להביא יחד גבר ו גברת, ו תורמת הפרעות נוספות בעסקיהן.

ביקור בסקסולוג הושלם זמן רב כדי להיות משהו יוצא דופן. תרגול של גיוס של אנשי מקצוע להחלטה, כמו אנשים רבים חושבים, בעיות משפחתיות ואישיות אינן גורמות לדחייה ותפסה כנקראת הנורמה.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל קל כאשר אתה ילדה יפה מ בלארוס. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 4600 יורו.

סקסולוג - אחד של אנשי מקצוע שעוזרים לאנשים להפוך את העסק שלהם חזק יותר, סקסי החיים - בהירים, על בריאות - טוב יותר.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. עזרה לזוגות לפתור קשיים איך אנחנו מביעים, חיים סקסיים.

סקסולוג יעזור, בסופו של דבר, משמורת עם מגוון שלם של שעונים במיטה. זהו פרופיל עדין מיוחד, אשר מספק גישה מוחלטת כל מה שחושש סקס. הרופא ימליץ על כך שכולל את הצד הנפשי והפיזיולוגי של השאלה. אם החיים האינטימיים גם גורם אי נוחות, יש לך תשוקות מפחיד או העדפות, כמה קשיים במיטה - בשבילך, זה בהחלט הכרחי כדי לבסוף ליצור קשר עם סקסולוג שלך. סקסולוגיה היא מדע שלם. יש לציין כי אמון, מבצעים מוסמכים, סוף סוף, זה מגיע להנחתם של לפחות כמה קשיים אינטימיים או לא פונקציונליות. העיקר הוא לסמוך על ההמינה לא להתייחס לשאלה ספקנית.

Просмотров: 291 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar