14:47
הראשי, סוף סוף, הכללים התכתבות עם גברים

התוכן ידע איך להתנהג עם גברים עם תקשורת אישית, אבל לא מספיק מי, כפי שזה היה, זוכר לבטל אותך. תקשורת ברשתות חברתיות וכלי ה- SMS - ההיבטים המבוססים על עקרונות, כמו כולם יודעים, כל המובנים. בנות עומדות מקל, קוק לוד משמש כדי להביע כללים מסוימים, כך התכתבות עם הלקוח היה רק ​​השפעה שימושית.

התוכן אינו מחויב להיות בקשר ל -24/7

אין דבר נורא מאשר כנראה לתת להבין את האיש שאתה תלוי כי לא רק מבחינה כלכלית, אבל סודיות. אם על המסר שלו עם המשאלה כפי שהוא היה שלום, אתה אחראי אחרי שנייה, אז זה רע. עבור החסות, זה סימן ברור, כמו רבים לידי ביטוי, העובדה שזה לוקח את כל המחשבות שלך, אבל חייב להיות מנוגד לחלוטין.

למרות שאנחנו מדברים על היחסים על מסד הנתונים החומרי, זה לא אומר כי יש צורך לשים את זה מעט, לשלול את איש הנאה לטפל איך רובנו היו רגילים לדבר איתך. לא עבור כל אחד ללא סוד לעובדה כי נציגי הרצפה חזקים אוהבים לחפש את הנשים. ועל מה לעשות משהו בשבילו, אם כבר הראית את זה בלי הסיבה לו. שים לב כי בשיחה עם חסות, זה היה ביסודו הראשון, להיות, כדי לייעד את הגבולות האישיים שלך, כדי לא להתגלגל צעצוע דפוס ב "צעצוע". תרדמת, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומרים, זה נגיש קל יהיה התחממות של ההתלהבות שלו בשבילך. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

הרם את אווירת החסות - החל סמיילים במסרים

מאוד ביסודו של דבר, על מנת לדווח על התוכן של הבדל מסוים מן הדרך שבה רובנו משמשים לדבר, התכתבות של חברות חסות, גם לתקשר עם חברים. כדי לעשות זאת, יש צורך להשתמש בסמלי הבעה, מדבקות, ציורים, gifs, memes וכל זה יהיה, באופן כללי, להעביר את הרגשות שלך ככל האפשר.

אל תחשוב שזה טיפש והאיש הבוגר הגיע רק עם שלילי. להיפך, אם התכתבות שלך תבוטל בדרך כלל על ידי וולגריות והומור, זה יהיה רק ​​ליהנות. תארו לעצמכם עובדה כי ביטוי כזה של רגשות מסורתי גורם לתגובה לתגובה דומה.

התוכן יכול והוא חייב לנזוף את החסות של הראשון

כמו תמיד, החיים... מצרכי מזון...

לא לשבת ולחכות עד ללקוח גם הפקדות לך ולשלוח לפחות הודעה אחת. גברים, זה יהיה טוב, אם האישה עצמה תתחיל דיאלוג. אתה יכול לדווח באופן טריוויאלי את נותן החסות של יום טוב, לשלוח חדשות מרגש או פתק עבור דיון משותף או פשוט כדי להפוך את היוזם של הפגישה.

במקרה זה, העיקר הוא לא לעבור לא להיעלם על ידי איש של הודעות במהלך היום. זה רק distracting מעבודה או מקרים אחרים.

התוכן הפך, זה הפך, לשלוח את חסות תמונות ווידאו וידאו

סמויה להתחמם להתלהבות של חסות, זה שווה לשלוח לא רק הודעות יבשות, ובסופו של דבר, לדלל את התמונות שלהם וידאו. גברים חזותיים של הטבע וכיצד רובנו נהגו לומר, אז הם אפילו יותר נעים להסתכל לקרוא לפנטז. ואכן, בזמן שאנחנו מדברים כל הזמן, כי, באופן כללי, לדעת איזה סוג של שמלה קנתה לך עכשיו, מוטב לבוא רק תמונה איפה אתה שם. ראיתי נוף מרגש, כתוב את הדפוס של וידאו רך.

אתה חייב לחלוק עם הרגשות שלך ואת ההופעות שלך. עבור נציגי פולו חזק - זה סימן של אמון.

כמו התוכן לא רק שווה את זה בהתאמה

כאן, קוק הוא מאוד מחשבה, רשימה קטנה של אנטי סוביאטיוב, אשר בהחלט לא, באופן כללי, צריך להיות מיושם בשיחה עם חסות:

  • לענות על הודעות בעוד כמה שעות ואפילו טוב יותר - למחרת. תן את החסות סוף סוף להיות מעונים, ולשים אותו מעט, זה יהיה הזמן להשתעמם.
  • באופן דומה, לשים אותו מעט, זה שווה את זה לבוא עם שיחות טלפון. אתה לא יכול לקחת צינור. ככל שהוא מתעלם יותר, כך הוא יעריך אותך יותר.
  • לדבר, לשים את זה מעט, זה יבש ושמר. ללא ספק, יש לציין כי להראות רגשות באהבה התכתבות הוא סרט.
  • אין מכרז ומחמאות בכתובת של חסות התכתבות לא צריך להיות. ואכן, בפרט, לשכוח את החתולים / ארנבות, תן לאיש לא חושב שזה לוקח בחיים שלך מקום מיוחד.
  • סביר כי התוכן מחויב להתנהג בהתכתבות עם הדרך שבה האדם מתחיל לבוא לידי ביטוי, בדיוק לפני. יש צורך לשים את זה מעט, מנסה בכל מקום, אפילו במסרים כדי להראות לנשיות שלך ולבסוף גורמות חיוביות מקורות.

    Просмотров: 2553 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar