02:30
הכי פופולרי פנטזיות סקסיות: ממתין ומציאות

יש לך מיני פנטזיה? הם כמעט בכל האנשים נץ. זה יהיה מעניין למד על הפנטזיות הנפוצות ביותר של אנשים אחרים? עדיין רוצה! לאחרונה ניסוי שנערך על ידי המדען האמריקאי, היתרונות של 4175 אנשים, מי שיתף את הפנטזיות הבוערות שלהם. המדען ביקש להדגיש אחד, הפנטזיה הקטנה והרצויה ביותר, אשר הם רוצים לשים חיים. בנוסף, אנשים שאלו שאלות נרחבות לגבי האישיות שלהם, סיפורים של חיי מין. להלן התשובות הפופולריות ביותר של אלה אנשים בסדר יורד.

התוכן של המאמר

1 אנשים אחרים 2 שלישיה סקס 3 שינוי תפקידים

אנשים אחרים

אתה בטח עכשיו שמח במערכות יחסים, ואתה לא רוצה לשנות את השותף שלך לכל אחד אחר. עם זאת, אנשים אחרים יכולים לעתים קרובות צצים בפנטזיות המיניות שלך. לעתים קרובות אלה הם שותפים לשעבר. פנטזיות אלה עשויות לעלות על הדעת uncontrollable, ויכול ומודע. אין דבר נורא או נציג. סביר להניח, אתה רוצה לחוות תחושות דומות מנוסה עם האיש הזה, ולא לשנות את בן זוגם. אם עם הנוכחי השותף הכל טוב, אתה מרוצה ממנו, אבל כל דבר אהוב לשעבר ממשיך לטפס לראש ברגעים האינטימיים ביותר, אל תדאג. לִפְתוֹחַ סוד: רוב האנשים המורכבים יחסים מאושרים, יש פנטזיות לגבי אנשים אחרים. ברור רוב זה רק טיסה תמימה של מחשבות, ולא רצון להשתנות.

Sex2

זה השני הפופולרי ביותר פנטזיה בין כל האחרים. עם זאת, לא כולם מבינים את המושג הזה אותו. חלקם רוצים להיות במרכז תשומת הלב, אחרים רוצים שוויון לכולם משתתפי יחסי מין. עבור חלק, עדיף לעסוק בכך סקס רק עם מכרים, ועל אחרים מצב חשוב - מעורבות בתהליך זרים. על היחסים המיניים יש גם הבדלים פוטנציאליים. במילים אחרות, לכל אדם יש תנאים ותרחישים משלו להשתתפות בקבוצה מִין. נערות ליווי בהרצליה

למרות שזה היה פנטזיה אחד הפופולריים ביותר, זה היה פחות סביר להיות מיושם. כנראה שזה קורה בגלל העדפות שונות והבנה כי אנשים להשקיע במושג של "שלישיה". זה עשוי להקשות על קבלת התהליך הרצוי.

לספק את השאיפות שלך בישראל בקלות, אם אתה אישה אלגנטית מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5,200 יורו.

זה קורה שרוב האנשים אין תרחיש של איך חייב לעבור סקס שלישיה. הופך להיות עם כמה שותפים מיד לא מבינים את הסוף איך לפעול, אנשים מרגישים אי ודאות ונוקשות.

שינוי תפקידים 3

אנשים רבים חולמים, לנסות את עצמך בתפקיד חדש. הם משתוקקים משהו להשתנות בעצמם תן סקס חדשות חדשות ותחושות. רבים רוצים לשנות את המין איברים, גוף או התנהגות ידנית במיטה.

ישראל בנחישות אין מקום לדעות קדומות, ואילו המילה באה לפעילויות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי כיום יש eSquiten רק מלווים את השותף באירוע, שומר על השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למעמד הציבורי.

באופן מפתיע, גברים ונשים העדפות שונות לגבי שינוי. גברים מעדיפים לשנות את שלהם איברי המין והנשים - גופם. אם נדבר על תפקידים במיטה, ואחר כך נשים יותר ויותר רוצה להשתלט על המיקום הדומיננטי, וגברים רוצים לציית, בצע את ההוראות, לעבור למצב חסר תקווה.

כשזה מגיע ל דיונים על פנטזיות מיניות, נשים וגברים מתברר להיות יותר נקודות מגע ממה שאתה יכול לחשוב. כמובן, יש כמה הבדלים. לדוגמה, גברים נוטים לחשוב יותר על תשוקה ומתונה ארבעה סקס. גבירותיי, מול יותר כמו אפשרות פיתוח רומנטי אירועים ופחות מיהרו. זה sexologists מסיקים כי של נשים פנטזיות עשויות להיות יותר גיוון, ובגברים - רגשיים תוֹכֶן.

רוב האנשים יש פנטזיה בתחום המין. הם טוענים שהם רוצים לעשות את זה בחיים. למרבה הצער, פחות מ -30% מהנשאלים באו חלומות נוספים. זה אומר O קיומו של פער עצום בין פנטזיה למציאות. פָּרָדוֹקסָלִי, אבל לא כל האנשים רוצים לפעול על פי הפנטזיות שלהם. במילים אחרות, לא כולם פנטזיה היא הרצונות. מה שזה לא יהיה, עבור רוב החלומות סקסי אז להישאר חלומות.

עם זאת, אלה בר מזל, שעדיין הצליח לגלם את התרחישים המתוארים, נשארו יותר, מאשר מרוצה. מכל הפנטזיות הנ"ל התברר מין קבוצתי לפחות מוצלח במונחים של מזל מזל. כנראה מדי רעיון רחב ומקיף שמחזיק וריאציות רבות בפני עצמו מהלכים. אבל המספר השורר של אנשים אמרו שהתגלמות המיניות שלהם הפנטזיה התבררה להיות טובה יותר ממה שהם ייצגו. חלק ממנו אפילו עזר רענן יחסים ולהחזיר אותם לחיים.

מדענים סיכמו זאת אנשים מרוצים בין הנושאים התבררו יותר. ואלה מי היה צריך להיות מאוכזב בתוצאה, סביר להניח היה פער ב תודעה בין פנטזיות למציאות.

Просмотров: 707 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar