02:29
איך להשיג אורגזמה חזקה לא מציאותית? ואת אותו ואת שלה

באופן פיזיולוגי קבלת אורגזמה בהירה מסוגלת ליותר מ -95% מהגברים והנשים. הנאה חזקה חזקה ממין לשני המינים מסופק על ידי הטבע. אם עדיין לא הצלחת להשיג גובה זה, הגיע הזמן ללמוד את השאלה מקרוב יותר ולהתחיל לעבוד עם זה. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

1 הכנה 2 איך להשיג אורגזמה חזקה לה? 3 כיצד לקבל אורגזמה חזקה לו?

הכנה

התנאי העיקרי להשגת אורגזמה חזקה חזקה היא הכנה נכונה לכך. אתה צריך:

להכין פיזיולוגיה. אל תשכח כי הפרעות הורמונליות יכולות להפריע לאורגזמה בהירה, כמו גם את הודאה של כמה תרופות. לדוגמה, נוגדי דיכאון. אצל נשים, חוסר ההנאה במהלך מין מוסבר לעתים קרובות על ידי נימה חלשה אחרת של שרירים אינטימיים. לכן, במקרים מסוימים, יש צורך לשים על ההכנה של הרקע ההורמונלי שלהם ו / או לעסוק בחיזוק השרירים של הנרתיק, תחתית האגן; הכנה פסיכולוגית. חשוב במיוחד לנציגים של הרצפה היפה. קבל אורגזמה באיכות גבוהה יהיה מסוגל רק הרפיה מקסימלית. לא צריך להיות בלוקים פנימיים המונעים ממנו. כדי לעשות זאת, אתה צריך לקחת את הגוף שלך, להבין כי הנאה מינית היא השלמת טבעית של יחסי מין, שבו אין שום דבר מביש, וגם מנסה ללמוד לסמוך על השותף; חקור את האזורים הארוגניים שלך, למצוא נקודות הנאה. זה שוב רלוונטי במיוחד לנשים, אבל גם גברים יהיה שימושי מאוד. איך אתה יכול לספר לשותף, שבו אתה צריך לנשק, שבץ כדי לקבל אורגזמה בהירה, אם אתה לא יודע? חקור את הגוף שלך מסייע כולל אוננות; למד לפני סקס כדי לתת לכל המחשבות החיצוניות. זה כמעט בלתי אפשרי לקבל אורגזמה חזקה, אם לחשב מחדש את הכסף שנותר לפני המשכורת או לנתח נפש את הדו"ח הכספי ברגע זה. מיומנות שימושית מאוד - נתק לחלוטין את הראש מול הדלת לחדר השינה ומנגינה בלעדית.

וחשוב מאוד לצאת לדיאלוג פרנק עם המחצית השנייה. קשה לקבל אורגזמה חזקה בהירה, אם אין אמון והבנה הדדית בין שותפים.

אתה צריך ללמוד לספר זה לזה על מה שאתה רוצה. ישירות לספר, שם חשוב קצת יותר וגורמת אנטיות, והיכן - עדיף לא לגעת.

כיצד לקבל אורגזמה חזקה לה?2

אם אתה רגוע לחלוטין, מוגדר עבור סקס, אין מחסומים פיזיים לאורגזמה חזקה, ואת השותף הוא די מיומן, אז תוכלו ליהנות התהליך יהיה קל. וכדי לחזק אותו:

השתמש סיכה יותר. החיסרון שלה הוא מסוגל לקלקל את כל התהליך. פתרון מצוין יבחר חומרי סיכה מיוחדים - מרגיע, התחממות, חיזוק תחושות. הם מוסיפים בהירות לתהליך. חשוב, לפני השימוש בקומפוזיציות כאלה כדי לבצע בדיקת אלרגיה, למשל, על כיפוף המרפק; לא מוגבל לגירוי של הדגדגן, ללמוד אזורים חדשים. הדגדגן נחשב לראש "הנאה קרחון". זה מאפשר לך לקבל תחושות בהיר, אבל לא עמוק מדי. משפר אורגזמה גירוי סימולטני של הדגדגן ואת נקודה g. לדוגמה, אתה בעצמך יכול ללטף את שחפת היקרה עם אצבע, ואדם - יד ללמוד באופן אינטנסיבי לעורר את הנקודה פנימה על הקיר של הנרתיק. מצא והגדיר את האחרון על פני השטח המצולעים; ליישם את הפנטזיה שלהם. אל תהססו, לספר לשותף, מה אתה רוצה במיטה. אם יש לך יחסים אמינים בינך, אז הרצון שלך להיות דחוסים או, להיפך, לנסות את עצמך בתפקיד הגברת הוא יבין. לפעמים לבנות אין מספיק גסות או, להיפך, רוך עבור הנאה מקסימלית.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים, זה שהם מתכוונים להיות מוצג בהצלחה במבט אחד בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. רווח זה מספיק, כך שזה לגמרי לספק את עצמם לכל הדרוש.

ופנטזיות אחת בראש לא יהיו פיצויים על התחושות הרצויות; חפש תנוחות אידיאלי עבור עצמך. גבר עבור הנאה שנבחרו תנוחות חשובה הרבה פחות ממך. כדי למצוא את הניסוי האידיאלי שלך. נסה לבחור תנוחות שבהן הדגדגן או נקודה G מגורה. באופן אידיאלי - הן של אזורי הנאה האלה. או לבקש שותף להשתמש בידם; אל תוותר על צעצועים מיניים. אם אדם לא מכיר היטב את המוזרויות של הגוף שלך או שהוא לא נוח לאצבעו כדי לעורר את הדגדגן, אתה יכול להשתמש "עוזרים" מחנות סקס. אל תשכח כי ויברטורים משמשים לא רק בתור החלפת שותף מלא. הם יכולים גם להפוך תחושות סקס קלאסי הרבה יותר בהירים; השתמש כמה נקודות הנאה מיד. אתה יכול להשתמש כדי להשאיר צינור אנאלי בזמן של סקס נרתיקי, ובכך להגדיל את ההנאה שלהם. או לכלול ויברטור בתוך הנרתיק ב Cunnilingus. טריקים אלה מסוגלים להכפיל אורגזמה.

לאחר שקיבל את אורגזמה הדגדית הראשונה, אל תפסיק. נסו לחכות כמה דקות. לדוגמה, בקר במקלחת ולהמשיך לגייס את אותו אזור. לכן, זה כבר אפשרי לחזור על תחושות בהירות דומות עבור עוד 2-5 פעמים.

כל אורגזמה חוזרת ונשנית חדשה תהיה קצת פחות אינטנסיבית מאשר הקודם. אבל זה יהיה צורך לקבל את זה רק כמה שניות. ובאופן כללי, כל אורגזמות הם קצת גל ממושך ומבהיר של הנאה.

כיצד לקבל אורגזמה חזקה לו?3

האיש לקבל אורגזמה קל יותר מאשר ילדה. וניתן להשיג אותו כמעט בכל מחלף.

אבל כאן את עוצמת אורגזמות זכר יכול גם להיות שונה. עבור התחושות הבהירות ביותר, זה יהיה גם צריך הכנה נכונה, מצב רוח, ידע של הגוף שלך והבנה שותף ליד. וגם:

למד אורגזמה כשל. בשביל זה אתה צריך הכשרה. ראשית אתה צריך להבין, לאחר מכן נקודה גל של הנאה כבר מכוסה בהכרח. ואז לנסות לעצור חיכוך או לעצור שותף במהלך חיבה אוראלית בעוד כמה שניות לאורגזמה. חזור על עיכוב 2-4 פעמים. לאחר הכנה כזו, הנאה תהיה בהירה במיוחד, חזקה; שאל שותף כדי לעורר גם את הערמונית. זוהי הדרך הקלה ביותר לחזק את האורגזמה שלך. ואת התהליך יכול להיות מאורגן עם ויברטור או אפילו אצבע. אבל עבור הגירוי הנכון של אזור זה צריך הכנה. יהיה עליך להתרגל לתחושות חדשות, ללמוד להירגע בפעולות פעילות של השותף. אתה יכול לבחור צינור אנאלי מתאים. היום, הם נפגשים עבור שני גברים; לשים לב לכל הגוף. אם השותף שלך רגיל להתמקד רק על הפין, לבקש ממנה להרחיב את אזור עדין. הנאה תהיה בהירה יותר, חזקה, אם אתה משתמש באזורים ארוגניים רבים. אבל הם יצטרכו תחילה ללמוד אותך בעצמך; לסרב "סימום". כן, אחרי זוג כוסות יין או חלק של ויסקי, אתה תרגיש יותר נועז משוחרר. קל להחליט על ניסויים מעניינים. אבל כאן בהירות של תחושות אלכוהול בהחלט להפחית; להפוך את התהליך בטוח. פסיכולוגים פה אחד מציינים כי הפחד בנאלי מונע לעתים קרובות אורגזמה מרגיעה וחזקה. לדוגמה, אם אדם הוא כל הזמן לחשוב על הריון אפשרי לא רצוי של השותף שלו או זיהומים.

ללא בעיות בריאותיות חמורות לקבל אורגזמה בהירה וחזקה יכול לכל אדם.

התקשות סובייטיות ומידע פגום זרעה מסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, הוא עצמה, יש צורך לשתוק על עובדה זו. רק מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

זה דורש רק את ההגדרה ואת ההכנה הנכונה.

Просмотров: 363 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar