"האם חיי המין שלי ישתנו לאחר הלידה?"- השאלה המעוניינת ברוב צעירות שלא היו לו זמן להפוך לאמהות מסיבות ברורות. בדיוק בדיוק, תצורות ביחסים עם שותף יהיה מסווג, ולא רק במונחים של סקס. אבל הם לא צריכים לפחד. לפחות מאז הם תמיד זמניים. עם הגישה הנכונה כדי לשחזר את המיניות שלך, הגברת יכולה אפילו למצוא את המקצוענים בתצורות לאחר הלידה.

התוכן של המאמר

1 שתים-עשרה אמיתות על סקס לאחר הלידה

12 אמיתות על סקס לאחר delivery12

לדעת על תצורות סבירות שמגיעות לאחריו בחיים סקסיים בהיסוד מכמה סיבות. זה הכרחי כדי לא להוציא פחדים בלתי סבירים בגברת. כמה בנות מתעכבות על ידי הריון כמו קירור של מערכות יחסים נלקח בשל התצורה של צורות חיצוניות.

יש רעיונות לגבי metamorphoses בעתיד שווה את זה כדי למזער רגשות מגעיל להחזיר את הגוף מהר ככל האפשר. ו - כדי להרגיע את בן הזוג, להסביר לו, מה צריך להיות צפוי וכמה זמן יצטרך להימנע מין מסורתי.

6 שבועות - זה זמן ... Читать дальше »
Просмотров: 221 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 04.06.2022 | Комментарии (0)

אנו מבינים סיבות סבירות ולגלות כאשר כדאי להתחיל לדאוג לגבי זה.

התוכן של המאמר

(לא ככישלון הנורא,? 2 מחלות גבירותיי 3 מתי ללכת לרופא?

(לא) כישלון נורא?אני

כמעט בכול התגלמויות, כאב הבטן של סקס, זה הפך, מתרחש עקב גזים או החדירה העמוקה ביותר. זה לא מסוכן, אם כי זה יכול לגרום אי נוחות.

במקביל, כפי שכולם יודעים, רגשות כואבים יכולים להיגרם על ידי פסולת, אשר כפוף ל 10% 20% של ארה"ב באחד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה החבר 'ה יש את זה incredibility, בסופו של דבר, פוגש עוד יותר תודה - על 5%.

בכול מקרה, אם, כמו הרבה מאתנו אומר כול זמן, רגשות כואבים יביסו קרובות מדי מלווה בסימפטומים אחרים, כדאי לפנות לרופא. כמו כן, כפי שכולם יודעים, כמה גרסאות של כאב עשויות להופיע עקב מדגיש חוצות או אפילו תנוחות.

... Читать дальше »

Просмотров: 102 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 22.04.2022 | Комментарии (0)

העבודה לנשים בתחום הבילוי היא רווחים טובים. ללא ספק, יש לציין כי ברשת אתה יכול לקבל הכנסה באמצעות אתרי מצלמות אינטרנט. לא משנה מה זה היה מוזר, אבל הגברות לדבר עם מבקרים מקוונים ולקבל קרנות אמיתיות בשביל זה. אבל הקריירה הראשונה היא לא כל הנציגים קומה מזלה מוכנה להפגין את הפנים שלהם לחבר. ניתן להסתיר כמה מתבטאים, מסכה? דירות דיסקרטיות בצפון

כללים קפדניים אתרי אינטרנט

באינטרנט, פורטלים רבים שנותנים עבודה שילם מאוד עם בנות יפות. כמו כולם יודעים, כל אתר, יש רשימה פרטית של כללים, הם אסורים להפר. אם באמצע האיסורים, הוא הפך למאמר - לא מקובל להסתיר את הפנים במהלך הפליטות, עדיף למצוא משאב אחר. עבור הפרות, אתה יכול להזין את השחורה השחורה או באופן כללי, הפרופיל יהיה חסום לא מורשה כדי להביא רווחים, אשר יהיה מושעה, אבל את החשבון, כפי שכולם יודעים את הכבל האישי.

... Читать дальше »

Просмотров: 105 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

מאסטרים בסלונים של עיסוי ארוטי לא רק יודע טכניקות שונות, אלא גם להיות מסוגל ליישם אותם במקומות הנכונים על הגוף של הלקוח. אם אתה נוהג עם ידיות רק על הגב, אז הפגישה של ארומגר לא ייחשב מן הרגיל. האורחים באים אל סלוני הספא של הגברים לתחושות חריגות, עירור מיני והרפיה מקסימלית. כך שהעיסוי היה ממש ארוטי, בנות צריכות לחקור ביסודיות את כל האזורים הארוגניים על גופו של גבר.

על אזורים ארוגניים על גוף האדם

לא כל השטח של הגוף רגיש לגעת. יש לציין כי נשים וגברים יש אזורים ארוגניים נמצאים במקומות שונים. במקביל, הגוף של נציגי מין חלש הוא תגובה יותר לסוג אחר של מניפולציה. אצל בנות, כ -15% משטח העור ניתן לייחס לאזורים ארוגניים. גברים בתחום זה הוא הרבה פחות מזל. סה"כ 3% משטחי הגוף שלהם רגישים במיוחד לגעת.

אם אתה לוקח את הגוף של האדם ולצייר אותו עם שיפוע, שבו, למשל, אדום הוא האתרים הרגישים ביותר, ולבן - חסינות לגעת, ואז תמונה כזו תופיע לפנינו: צללית של אישה תהיה כמעט כל צבוע בוורוד. משמעות הדבר היא ... Читать дальше »

Просмотров: 110 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקס פארוטי - נושא הוא די קשה ואינטימי.

ליישם שאיפות אישיות בישראל היסודי כאשר אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 4600 יורו.

עבור נשים רבות יש סוג של שמחה אהבה הוא מתחת לאיסור, ומבלי להסתכל על כל השכנוע של השותף, הם מנותקים מ סקסי ניסיון. הנסיבות העיקריות של אימה כזו הן רק שתיים: הגברת או פחד כאב או כבר היה לו ניסיון רע. ובראשונה ו -2 מקרים של הגברת מנהלת את הזוועה של כאב. אם אתה רוצה להיפטר פוביה ו מוכן לקבל כל הנאה שאין דומה, אנחנו מוכנים לספר איך לעסוק במין האחורי ללא כאב.

התוכן של המאמר

1 הכנה 2 פרץ עם ג 'ל סיכה 3 לשמור הכל תחת שליטה 4 disquire את ההצגה הנכונה 5 השתמש בקונדום 6 הגנה לאחר

הכנה

אל תתחיל זה סוג של סקס ללא הכשרה הכנה. הגברת צריכה להיות נרגשת לגמרי. לשם כך, השותף מתגרה טוב יותר על ידי הדגדגן של ... Читать дальше »

Просмотров: 124 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

לכל אחד יש דעה משלהם על סקס אנאלי, אבל לא משנה איך זה לא היה מין אנאלי כמו מספר גדול של אנשים. כ -60% מהאדים בקביעות בפועל מסוג זה של מין וכל מסדרים.

התוכן של המאמר

1 מזיק או לא? 2 לא הכן

מי שרק מתכנן להתחיל הם תוהה אם סקס אנאלי מזיק וללכת לחפש תגובה לפורומים שונים, שם הוא מלא חונון כיתות כאלה. הסברים בונה של אנשים כאלה מקבלים קשה, כך עולים חדשים אבודים ולא יכול להבין אם כדאי לנהל כזה "חוויה" במיטה או לא.

שאינו תומך במין אנאלי אומרים כי ישר המעי אינו מסוגל לקחת אובייקטים זרים. אבל תומכים אנאלי בטוח כי אם פי הטבעת מציג, אז אתה יכול גם להזין אותו, בכפוף לכללים מסוימים. גם מורפולוגיה של פי הטבעת והנרתיק דומה, אז למה לא?

מזיק או לא?אני

מומחים לא בפעם הראשונה אומרים כי חבר גברים פשוט לא מסוגלים לפגוע בפי הטבעת, כמו כמה פעמים יותר והקירות עבים למדי. כתוצאה מכך, שבירה, סדקים ואחרים אימה היא רק הפחדה. עם זאת, לחלוטין לחסל ... Читать дальше »

Просмотров: 112 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

עיסוי הוא כלי מרגיע אוניברסלי, ולא להוסיף הערות ארוטיות מגע אינטימי - זה עלול להפוך הקדמה ראויה. עיסוי ארוטי לגבר שאתה בוחר את עצמך. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי זה יכול להיות אוננות, footjob, אוראלי או יחסי מין. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה לשאול את השותף, מה ישירות אליו, זה יהיה הכי הרבה יותר! באופן טבעי, Socia לאחר עיסוי ארוטי יהיה מרשים - הגברת עצמה תהיה בשיא ההתרגשות.

1 כללי נראה כי כללים וטכניקות

אבל זה לא. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנשים שמחים לקחת חיבה כזו משותפים. אבל, למגרין, לא כל הבנות יכולות לגשת כראוי עיסוי ארוטי. עם גישה לא נכונה, חיבה כזו לא רק לא יביא הנאה, אבל הם יכולים, בסופו של דבר, להפוך את כל הערב.

כללי כללי וציוד ביצוע

עיסוי ארוטי לא שונה לגמרי מלהינעל. טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי במהלך ביצוע שלה אתה צריך, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, בהחלט לדבוק בכללים, אחרת אתה יכול לפגוע בבריאות של השותף שלך.

את פני השטח שב ... Читать дальше »
Просмотров: 135 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

בנות רבות מעידות באינטרנט על מודעות של סוכנויות ליווי מבטיח דמי בד. אם אתם מחפשים עבודה שילם מאוד, יש לך כנראה נתקל פרסומת כזו. וזה אפשרי כי הצופים מוזמנים גם אימוץ הליהוק מקוון להיות מודל ליווי עם רווחים גבוהים. אבל למעשה, אף אחד לא יכול לחזות בדיוק, כמה אתה מרוויח על ליווי. כמה בנות באמת מקבלים אלפי דולרים אפילו בפגישה, להיות פופולרי להצליח. רוב הכנסות הליווי בערים הגדולות של רוסיה ומערב אירופה. להישאר במושבה קטנה, אין זה סביר כי אתה משאיר ביצועים הכנסה מקסימלית, עובד מודל ליווי.

בנוסף, עצירות הן גם לעתים קרובות אינדיקטורים ממוצעים, אם לא עוסקת בשיפור עצמי ושיפור רמה מקצועית. ואם אתה בוחר את הסוכנות הלא נכונה, אתה יכול להישאר בלי רווחים.

הכנסה ליווי תלויה בגורמים רבים. והיום נדבר על הזדמנויות להגדיל את היתרונות של שירותי ליווי.

חיפוש מתווך

אפילו לא מקווה להיות גזע מוצלח בעצמך. בהתחלה, בזמן שאתה עדיין לא להתמודד במיוחד עם הדקויות של החברה, הקפד להשתמש בעזרת אנשי מקצוע.

... Читать дальше »

Просмотров: 102 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

כמעט כל האזרחים האחרים שלנו נתקלו בבעיה סקס ידידותי.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. שוב ושוב, הקונים הם בחורים משגשגים אשר מתכוונים לרווחיות נראה בפגישה, הליכה בהישג יד עם גברת יפה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

מצד אחד, זה נראה, שום דבר בפרט אין. זה לא סוד לכל מי שהבנים והבנות התבגרו בנקודה מסוימת. זה יכול לקרות עם חברים דאווי, יתר על כן, אם ניקח בחשבון את העובדה שכמעט הכל ולא מאמינים האפשרות של יחסים ידידותיים בין האיש לבין הגברת. כולם יודעים מה מרתק שאלה אחרת ? ידידות של המין, מה יקרה לה?

סעיפים מכילים

1 Dryuzhba, אהבה 2 פתאום זה קרה אולי לא שווה את זה 4 הנה I זה קרה 5 מה סרק 6 זה בלתי אפשרי להעמיד פנים ששום דבר לא קרה

ב, כפי שהוטל, מצבים שונים הם מהלך הפעולה, באופן כללי, הוא שונה וזה הכל תלוי במידת היחסים של אמון בין (ניתן להודיע ​​כמעט בעבר) חברים. Heppi-end, סוף סוף סוף רק את ההיסטוריה הקולנוע של אהב ... Читать дальше »

Просмотров: 112 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

סקס - הוא נצרך על ידי משהו אינטימי או מוסתר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את המותג ויאסוף חברה יפה.

אני חושב שהניסיון והשליטה העצמית שלו עשתה מין, איך כולם אומללים, לא רעים. הוא החליק לי, ונראה שהוא הרבה יותר נעים בהשוואה בפעם הראשונה. כמו כן יש לציין כי הבחור הראשון היה היקף גדול, זה הפך חבר, הבחור הזה היה קצת יותר ממוצע. -. שלח לעצמך עובדה אחת שזה כל כך ישירות אז החלטנו לחלוק את החוויה של ניקול מקננה. נערות ליווי בחיפה

התוכן של המאמר

1 כפי שהיה בפעם הראשונה 2 כאשר ההתחלה היא בדיוק כמו 3 העצה שלי

בבלוג האישי שלו, הגברת סיפרה על איך היא גם נפגשה גם עם מין אחורי ואהב אותו. פשוט לא לשכוח ... Vict ... Читать дальше »

Просмотров: 103 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »