16:34
12 אמיתות אמיתיות על איך סקס שינוי לאחר הלידה

"האם חיי המין שלי ישתנו לאחר הלידה?"- השאלה המעוניינת ברוב צעירות שלא היו לו זמן להפוך לאמהות מסיבות ברורות. בדיוק בדיוק, תצורות ביחסים עם שותף יהיה מסווג, ולא רק במונחים של סקס. אבל הם לא צריכים לפחד. לפחות מאז הם תמיד זמניים. עם הגישה הנכונה כדי לשחזר את המיניות שלך, הגברת יכולה אפילו למצוא את המקצוענים בתצורות לאחר הלידה.

התוכן של המאמר

1 שתים-עשרה אמיתות על סקס לאחר הלידה

12 אמיתות על סקס לאחר delivery12

לדעת על תצורות סבירות שמגיעות לאחריו בחיים סקסיים בהיסוד מכמה סיבות. זה הכרחי כדי לא להוציא פחדים בלתי סבירים בגברת. כמה בנות מתעכבות על ידי הריון כמו קירור של מערכות יחסים נלקח בשל התצורה של צורות חיצוניות.

יש רעיונות לגבי metamorphoses בעתיד שווה את זה כדי למזער רגשות מגעיל להחזיר את הגוף מהר ככל האפשר. ו - כדי להרגיע את בן הזוג, להסביר לו, מה צריך להיות צפוי וכמה זמן יצטרך להימנע מין מסורתי.

6 שבועות - זה זמן רב

רוב הרופאים ממליצים להפוך את חיי המין הרגילים לאחר 6-8 שבועות לאחר הלידה. שחזור של הגוף של הגברת לאחר לידתו של הילד עובר בשני צעדים. הצעד הראשון הוא קטן לחלוטין מסתיים לאחר כמה שעות לאחר הלידה. השלב השני נמשך 6 עד 10 שבועות ומרמז על ההתאוששות העמוקה ביותר של לא רק סקס, וכל שאר האיברים שהיו כפופים לשינוי במהלך ההריון.

6 שבועות - התקופה המומלצת, אך לא אי-כתר. הכל תלוי במאפיינים האישיים של הגברות.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר ההצעה באה לסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מבינים כי eSquiten לא היה ללוות את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת הליווי בכיתה VIP הופך את האינדיקטור של המצב.
https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

כמה בנות משוחזרים במהירות. מעת לעת Luchi (דימום מן הרחם) נעצר לאחר 3-4 שבועות.

בתקופה זו, כל חדירה נרתיקית, אשר יכול לעורר זיהום ברחם. מעת לעת, הרופאים לאפשר סקס לעצור את הפריקה.

אין כוח / זמן / משאלות למין

הופעתה של בן משפחה חדש היא אירוע בסיסי שהתבקש מסירות ועבודה גדולה. בתקופה שלאחר הלידה, האורגניזם שהילדות משוחזר במידה רבה יותר בזמן השינה, כך כאם צעירה מופיעה דקה חופשית, הוא שואף 'ארץ' על המיטה. בשבוע הראשון שלאחר ההגעה מבית החולים, אין כוח או זמן.

אבל זה לא אומר כי יש צורך לכלול את כל הרומנטיקה מן היחסים. האפיפיור הצעיר מבין ביסודו: ככל שהוא יעזור לבן הזוג של הילד, כך גילה את אשתו לשחזר ולחזור לחיי המין הנמדדים. אישה, מדי, צריכה פעם תיזכר בעצמך כי אשתו עדיין צריכה לעודד, אם כי לא לעתים קרובות ולא כול כך הרבה כמו קודם. אנשי קשר סקסי עם בן הזוג שלו מניחים יותר מסרבים להחזיר אנרגיה של נשים ולעורר אישה למשוכים רומנטיים.

אתה לשכוח תחתונים טובים

למרבה המזל, לאחר הלידה הזה "זוועה" אין השפעה על בריאות ורווחה, למרות שהיא אינה תורמת להתפתחות המין. הלבשה תחתונה, אשר נהנים אמא צעירה אחרי הלידה קשה באמת להתקשר לחמוד. עבור גרבי הטקסטיל עם הנחיתה הגבוהה ביותר בראס גדול עם קווים מיוחדים להניח להרגיש בנוח.

משי, סאטן ודפוסים בהחלט יחזור לארון היומיומי, אבל מעט מאוחר יותר. תקופת הלידה היא זמן יפה כאשר אתה יכול להיות מאושרים באופן רשמי עם נוחות להרשות לעצמנו לעצמך על עצמך על רצועות ומחזיקים.

מרגיש מביך

תחושה כזו מופיעה בשל תצורות פיזיולוגיות בגוף של אם צעירה. במקומות מסוימים יהיו אי נוחות בשל תפרים ו בלוטות החלב דלקת.

כמה בנות מנסים להסתיר את מתיחה על הגוף, ומישהו מתחמים כי זה לא יכול לשאת את הבטן או להשתמש בגב של הגב בגלל הרדמה אפידורלית האחרונה. כל זה - תופעות זמניות. וכפי הדרך, היא לא עובדה כי הלידה היא באמת כל כך מושפע מאוד מן המראה. אחרי הכל, כל אישי.

דאגה לגבי דברים סטוריים

במהלך ההריון בגוף של הגברות בכל "לשחק" הורמונים. כמה מהם ממשיכים "תפר" במשך זמן מה לאחר הלידה, גרימת אימה מובטל או חרדה. כאשר אישה הופכת לאם, תחושת האחריות שלה מחריפה.

לכן, לא בחשבון כי זה מאוד זהיר מכל מה שיכול לשים תחת הסכנה של בריאותה או את רווחת התינוק. מחשבות "מה אם אני עדיין לא יכול", או "ואם תפר", "" בעלה יראה סימני מתיחה ומניע אותי, "" אני תוהה אם הילד יכול לשמוע אותנו כרגע?"- נורמלי לחלוטין לתקופה זו.

החבר נראה יותר

בתהליך של הלידה, בשל זמן רב, הקירות והתחתית של הנרתיק יכול להיות מעוות באופן זמני. כאב זה הוא טבעי ולא צריך להפחיד. שותפים צריכים לבחור תנוחה כזו שבה הלחץ על אזורים פצועים יהיה מינימלי.מעת לעת, בשל הרגשות לא נוח, התקן Hutho בקרוב לסיים את הפעולה המינית. שותף בפעם הראשונה יצטרך ללכת למיקום ולא למתוח את ההנאה שלה במשך שעה. אבל הביטוי של גורם זה אינו בטוח, אז אתה לא צריך לדאוג.

הכל בתור הראשון

תחושה של אי-נוחות ואי-נוחות פיזית תתבקש על ידי אם צעירה בחזית כדי להתרגל למין. אבל לא הכל כל כך רע, הסתברויות ותצורות חיוביות. כמה נשים לאחר הלידה מגביר את הרגישות של איברי המין, כך שתוכל לפתור הרבה רגעים חיוביים.

אל תסיר את החזייה בזמן סקס

לרוב סיפורי הזוועה על סקס בתקופה שלאחר הלידה, יש צורך להפנות קריטי. ארגיטי התפיסה של כל קושי בודדים הוא תלוי בגישה האישית של הורים צעירים. למען התינוק והאהבה הרצוי, ניתן למזער את כל הקשיים הזמניים יכולים להיות ממוזער. לפעמים מגע קל להם לא יכול לגרום רגשות נעימים. הגורם האסתטי יש. אמנם, כמה גברים אפילו אוהבים את זה.

שדיים מתחת לאיסור

במהלך אורגזמה, ההורמון ישוחרר oxytocin. זמן קצר לאחר מכן מתחיל בידוד החלב מן הבלוטות החלב.

הרצונות האישיים בישראל הם קלים כאשר אתה אישה מדהימה מאוקראינה. בישראל צריך להיות בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 2,500 $.

התקן קשה להתרגל לתופעה זו, כך משחקים עם פטמות יצטרכו לדחות.

אולי קצת כאב

רגשות כואבים קשורים לעיתים קרובות לריפוי של תפרים על הנרתיק או קירות הבטן הפנימיים. ועדיין מאט את התהליך של הפקת הורמון אסטרוגן, אשר מושפע באמת על ידי סיכה. לכן, אדם איברי המין עשוי להיראות יותר מבעבר. זה גם נורמלי יעבור בקרוב.

השותף לא יוכל לצלטר לפחות רגע אתה יכול לשבור את התינוק

להתעלם זעקת התינוק, גם אם אבותיהם עסוקים מאוד זה עם זה, זה קשה ולא מסיבות רבות. לזה אתה צריך להיות מוכן ולקבל כניתוח. עם הזמן, בני הזוג ילמדו "לחשב" ולחשב את הזמן המתאים למין מראש.

זה בשל 2 גורמים. במהלך ההנקה ניתן לשחרר מן הפטמות, אשר יביא אי נוחות לשני שותפים. ועדיין להיות פטמות רגישות מאוד.

Просмотров: 230 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar