13:33
שירותי ליווי מיחידים: מה זה?

"עצמאית" - מילה שיש לה שניים בבת אחת, ערכים רבים, בלעדיים הדדית. הראשון הוא יקר מאוד, יופי בלעדי, מתוחזק, אינטליגנציה וחינוך גזעני, אשר מסתכל על רקע של שאר הבנות בערך כמו עובד ביצה הזהב faberge בקרב ביצי עוף מן הסופרמרקט. המשמעות השנייה היא "זולה מבולבלת", כל כך נורא ותקע כי שום תיקון של ולדיווסטוק לוקח אותה תחת האגף, ואת המילה "ליווי" משמש רק עבור כיסוי. למעשה, אנשים ב שירותי ליווי - זהו סוג מיוחד לחלוטין של דגמים שאין להם שום קשר עם נציגי השטא של ביומד, ולא עם בנות של התנהגות קלה.

שירותי ליווי מ "אנשים" שונים, קודם כל, העובדה כי הבנות האלה לא באים לחברה, לא להשתתף "סופר" מראה, למעשה, לעבוד רק עם אלה שבאמת אוהבים אותם. סלקטיביות זו מוצדקת על ידי מחירים גבוהים עבור שירותים, ראשית, ושנית, העובדה כי שירותי ליווי "אנשים" עשויים לכלול מגוון רחב הרבה יותר של שירותים. בפרט, אם הנערות של המודל, שהסתיים חוזה עם הסוכנות, לא להתחייב לא "להתחיל את הרומנים", אז "אנשים" לא דאגה: הם עוקבים רק את הקוד המוסרי שלהם, בלי לקרוא מישהו.

הצעת יחידים שירותי ליווי, בהתבסס על העדפות הלקוח, וכילל, נסו לא להגביל אותם. בארסנל וברקוד מסוכן, ונושאי מבעים לשיחות, והצית דמיון מיניות - תנוחות ארוטיות. באופן כללי, כל מה שניתן לייצג. לכן אנשים נקראים: הם עובדים בעצמם, על פי הכללים שלהם עם אלה שאוהבים אותם. הבנות האלה אוהבות את עבודתם ולתת אותו לגמרי. עם זאת, עדיין מומלץ להכיר את "הפרט": מכיוון שהלקוח אינו מסכם חוזים עם החברה, הוא מסכן את בריאותו והפיננסים, עוזב באנר בהיר באינטרנט על ידי קורא לטלפון, מודבק על הכרזה לעמוד או להאמין חבר, אשר כבר נהנה שירותי ליווי עצמאיות.

סוֹכְנוּת שירותי ליווי יכול לעזור בבחירת, הבטחת כנות והגינות של יחידים, אשר שירותי ליווי אתה רוצה להזמין. אבל - רק בזה. כמה רחוק לא הפנטזיה שלך, אנשים מהסדרה שירותי ליווי יעזור לך להבין את זה, כמובן, פרטי. כמובן, עבור נסיעה לארץ של חלומות קסם, תצטרך לפרוש מסלול של מטבעות זהב בו, אבל ביצוע של תשוקות היקרה שווה את זה! https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

Просмотров: 224 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar